• Hooi! (:

    Zodra ik weer centjes heb gespaard (ik moet hoognodig deze week weer de straat op lol) wil ik graag mijn gedichten laten drukken. Gewoon voor mezelf zegmaar.
    Maaaar, ik wil natuurlijk wel dat mijn boekje een leuke cover zal hebben! Ik heb geen flauw idee van de maten etc. En ik heb ook geen enkel idee wat voor plaatjes ik er graag in wil.

    ''Yolanda's gedichtenbundel'' is dénk ik de titel. Zonder de aanhalingstekens. xd Graag heb ik er dénk ik ook ''Yolanda Lelijveld'' op (ook zonder aanhalingstekens xd). Maar als er een cover gemaakt kan worden mét titel en zónder titel, zou dat heel fijn zijn. Zelf wil ik ook nog het een en ander proberen, maar aangezien mijn coverskills niet geheel geweldig zijn, wilde ik toch graag jullie geweldige Q'ers ook om hulp vragen.

    Dusseh, zouden jullie me willen helpen? Alvast heeeeeeeeel erg bedankt! En ik ben reuze benieuwd! _O_


    Eisen:
    Titel: Yolanda's Gedichtenbundel
    Titel2: Yolanda Lelijveld
    Horizontaal/Verticaal: Verticaal
    Sfeer: Dromerig. Ikzelf denk dan al snel aan wolken bijvoorbeeld. Hoewel ik bloemen ook erg mooi vind. Wist je dat de ''Yolanda'' een bloemensoort is? Een geel viooltje met een paars 'hartje' erin. c:

    Mijn eigen pogingen:

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 20:13 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aemilin schreef:




    Ik heb hem geprobeerd niet al te druk te maken, maar wel een droom achtig effect over te geven, mede dankzij de dromenvanger. Alles kan nog worden aangepast & ik hoop dat je het wat vind (:


    Ik vind de cover onwijs gaaf, ben alleen niet zo weg van de lettertype van de erste titel. Kan dat wat... Tsja, sierlijker misschien? En dat hoofdletters echt duidelijk zijn.
    En kan mijn hele naam misschien niet vlak onder de titel maar misschien ergens onderin de cover? _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    zo?

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 17:15 ]


    take risks

    Ja! Dankjewel! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ondertussen kan ik het niet laten om zelf ook nog het een en ander te proberen. Hoewel als nog meer mensen iets willen proberen, ze altijd welkom zijn! c:





    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 10:05 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb er nog 2 geprobeerd, weet niet of je het wat vind hoor c:



    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    Ik heb er nog 2 geprobeerd, weet niet of je het wat vind hoor c:




    Ik vind degene die je eerder hebt gemaakt mooier, tbh. ;x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wilden er nog meer mensen iets maken? Anna nog, toch? Dan weet ik namelijk waar nog op te wachten.

    Ik twijfel wel enorm tussen een eigen cover gebruiken of toch een van jullie. Want de keuze is wel erg moeilijk!


    Deze had ik ook nog net gemaakt lol. Ik ben veelste veel bezig met photoshoppen hiervoor geloof ik xp


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    Wilden er nog meer mensen iets maken? Anna nog, toch? Dan weet ik namelijk waar nog op te wachten.

    Ik twijfel wel enorm tussen een eigen cover gebruiken of toch een van jullie. Want de keuze is wel erg moeilijk!

    Deze had ik ook nog net gemaakt lol. Ik ben veelste veel bezig met photoshoppen hiervoor geloof ik xp



    Ik ga hem pas na de vakantie kunnen maken (na 18 juli dus), dus je hoeft er niet op te wachten als je dat niet wil. Tijd is overduidelijk niet mijn vriend.


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Ik ga hem pas na de vakantie kunnen maken (na 18 juli dus), dus je hoeft er niet op te wachten als je dat niet wil. Tijd is overduidelijk niet mijn vriend.


    Ooooh oke. Gelukkig heb ik ook geen haast. Ik was alleen wel even benieuwd naar hoe t ervoor stond, haha. Maar dan wacht ik gewoon lekker. Ga ik ondertussen ook even goed sparen en al mijn gedichten op een rijtje zetten. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn eerste poging is eindelijk klaar. Idk of het wat is?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2016 - 18:35 ]


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Mijn eerste poging is eindelijk klaar. Idk of het wat is?

    [IMG]



    Hmmm ik twijfel. Dit is namelijk totaaaaal niet wat ik in gedachten had en het komt op mij over als sprookjes sfeer ipv de dromerig wat ik in gedachten had.
    Maar desalniettemin vind ik 'm wel weer echt onwijs gaaf geworden tbh. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    (...)


    Hmmm ik twijfel. Dit is namelijk totaaaaal niet wat ik in gedachten had en het komt op mij over als sprookjes sfeer ipv de dromerig wat ik in gedachten had.
    Maar desalniettemin vind ik 'm wel weer echt onwijs gaaf geworden tbh. _O_


    Working on it. Ik ga de binnenkant van de inkt blub even aanpassen. Kan ik meteen je bloemenwens nog proberen te verwerken, want die was ik nog vergeten.


    Happy Birthday my Potter!

    Hmmmm


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Hmmmm



    Hmm. Dat is wel stukken meer in de richting van wat ik bedoel. Zou ''Yolanda's Gedichtenbundel'' misschien wat meer kunnen opvallen? Ik hou van opvallende titels en een wat vagere achtergrond. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.