• Hooi! (:

    Zodra ik weer centjes heb gespaard (ik moet hoognodig deze week weer de straat op lol) wil ik graag mijn gedichten laten drukken. Gewoon voor mezelf zegmaar.
    Maaaar, ik wil natuurlijk wel dat mijn boekje een leuke cover zal hebben! Ik heb geen flauw idee van de maten etc. En ik heb ook geen enkel idee wat voor plaatjes ik er graag in wil.

    ''Yolanda's gedichtenbundel'' is dénk ik de titel. Zonder de aanhalingstekens. xd Graag heb ik er dénk ik ook ''Yolanda Lelijveld'' op (ook zonder aanhalingstekens xd). Maar als er een cover gemaakt kan worden mét titel en zónder titel, zou dat heel fijn zijn. Zelf wil ik ook nog het een en ander proberen, maar aangezien mijn coverskills niet geheel geweldig zijn, wilde ik toch graag jullie geweldige Q'ers ook om hulp vragen.

    Dusseh, zouden jullie me willen helpen? Alvast heeeeeeeeel erg bedankt! En ik ben reuze benieuwd! _O_


    Eisen:
    Titel: Yolanda's Gedichtenbundel
    Titel2: Yolanda Lelijveld
    Horizontaal/Verticaal: Verticaal
    Sfeer: Dromerig. Ikzelf denk dan al snel aan wolken bijvoorbeeld. Hoewel ik bloemen ook erg mooi vind. Wist je dat de ''Yolanda'' een bloemensoort is? Een geel viooltje met een paars 'hartje' erin. c:

    Mijn eigen pogingen:

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 20:13 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil wel wat proberen, maar waar gaan je gedichten over en wat voor sfeer wil je dat het krijgt?


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Punkish schreef:
    Ik wil wel wat proberen, maar waar gaan je gedichten over en wat voor sfeer wil je dat het krijgt?


    Hmm, das wel een goeie. Mijn gedichten gaan echt over vanalles. Van een vaas tot aan liefde tot aan ongelukkig zijn. Maar een dromerige sfeer is denk ik wel wat ik mooi vind. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit is poging 1 maar als je me verteld wat je wel en niet mooi aan vind kan ik daar aan werken :)


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Punkish schreef:
    Dit is poging 1 maar als je me verteld wat je wel en niet mooi aan vind kan ik daar aan werken :)



    Die is leuk! Niet wat ik in gedachten had, maar wel leuk. Ik heb zelf ook enkele pogingen gedaan, en ben zelf van mening dat van mijn eigen pogingen de laatste het leukste is. Bij de andere twee vind ik het nogal kaal. Maar dan heb je misschien ongeveer een idee van hoe ik het in mijn hoofd heb? Bij ''dromerig'' denk ik namelijk al snel aan wolken. ^^ Bloemen vind ik overigens ook heel mooi. c:






    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 9:04 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vraagje: Wil je dit boek openbaar verkopen of alleen voor jezelf laten drukken?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    Vraagje: Wil je dit boek openbaar verkopen of alleen voor jezelf laten drukken?


    Nouja als meerdere mensen een exemplaar willen en dat valt te regelen, dan oke. Maar in principe is het gewoon lekker voor mijzelf op de boekenplank, omdat ik graag iets vasthouden kan waar ik trots op ben. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    (...)

    Nouja als meerdere mensen een exemplaar willen en dat valt te regelen, dan oke. Maar in principe is het gewoon lekker voor mijzelf op de boekenplank, omdat ik graag iets vasthouden kan waar ik trots op ben. c:

    Okay, dan zijn er geen copyright problemen ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    (...)
    Okay, dan zijn er geen copyright problemen ^^


    Omdat mijn gedichten ook op Q staan bedoel je?
    Of hoe moet ik dat zien? ^^

    Maar tis gewoon voor eigen gebruik. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb ook wat geprobeerd c:


    — Inner peace, it's hard to find. —



    Poging 2 :)


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Animato schreef:
    (...)

    Omdat mijn gedichten ook op Q staan bedoel je?
    Of hoe moet ik dat zien? ^^

    Maar tis gewoon voor eigen gebruik. (:


    Nee, om de plaatjes, dat we die wel kunnen gebruiken ^^

    Ik ga ook iets in elkaar flansen denk ik.


    obsessive rage

    Verloren schreef:
    (...)

    Nee, om de plaatjes, dat we die wel kunnen gebruiken ^^

    Ik ga ook iets in elkaar flansen denk ik.


    Ooh zo! Nog helemaal niet bij stil gestaan eigenlijk, dom! Haha. Maar gelukkig isndat dan geen probleem omdat t voor eigen gebruik is.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jeetje, mooie covers zijn er al gemaakt! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb een idee, maar atm nog geen tijd. Voor wanneer moet je hem hebben Yo?


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Ik heb een idee, maar atm nog geen tijd. Voor wanneer moet je hem hebben Yo?



    Voor ooit een keer. Ik heb er op t moment nèt geen geld voor dus neem je tijd maar. ^^
    Dankjewel alvast! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •