• Hallo lieve Quizlettertjes,

    Ik zit hier met een serieus probleem. Een aantal weken geleden begon het.. Ik had het gevoel dat ik verliefd was op een jongen, ik had echt geen enkel idee wat ik ermee moest! De hele dag vlinders in mn buik.. en zo'n raar gevoel! Later ben ik er achtergekomen dat die vlinders niet komen door hem maar... door mezelf!

    Elke keer als in de spiegel kijk of ik mezelf op een andere manier zie, moet ik gelijk blozen en weet ik niet meer wat ik zeggen moet. Laatst droomde ik zelfs ook dat ik seksuele handelingen met mezelf had, steeds zie ik mezelf er weer over dromen.. Ik vind dit zo lastig, Wat de freak moet ik hiermee? Ben ik de enige? Ben ik nou gek?!


    Heel erg bedankt voor het lezen, ik hoop dat je kan helpen x

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Mentys schreef:
    (...)
    Dus wij zijn niet serieus? o.o
    //

    Maar serieus? Hoe de f- kun je verliefd op jezelf zijn? Leg eens uit hoe je dat voor elkaar hebt gekregen dan want ik kan me niet bedenken hoe iemand serieus verliefd op zichzelf kan zijn..

    JAWEL BABE!
    ECHT WEL!
    //
    Als ik zo knap was als jij was ik ook verliefd op mezelf geworden hoor liefje hehe


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Mentys schreef:
    (...)
    Dus wij zijn niet serieus? o.o
    //

    Maar serieus? Hoe de f- kun je verliefd op jezelf zijn? Leg eens uit hoe je dat voor elkaar hebt gekregen dan want ik kan me niet bedenken hoe iemand serieus verliefd op zichzelf kan zijn..

    Facebook status maakt niks uit : )
    //
    Nouuhm, dat weet ik zelf dus ook niet :c

    lol


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    GloomyGroovy schreef:
    (...)
    Facebook status maakt niks uit : )
    //
    Nouuhm, dat weet ik zelf dus ook niet :c


    Those feelings are fake. Trust me. I'm your real deal xoxo


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Narcissus, is that you?

    En voor iedereen die zich afvraagt wie dit is: dit is het persoon in de Griekse mythologie dat bekend staat door zijn liefde voor zichzelf. Het is zo erg dat hij in zijn eigen spiegelbeeld is verdronken, letterlijk. Hij zag zichzelf namelijk in een vijver ofzo. Mijn tip is dus, zoek hulp! Straks is het te laat en word jij de Narcissus uit het moderne tijdperk!

    (Nu hoop ik dat ik me de mythe wel goed heb herinnerd, lol)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Philip schreef:
    (...)

    Those feelings are fake. Trust me. I'm your real deal xoxo

    Wacht.... Maar wat nou als we gewoon een driehoeks relatie nemen. nou ja voor mij dan een 3hoeks. Ik denk dat jij er geen problemen mee zou hebben als ik af en toe men eigen ding doe?

    Bruch schreef:
    Narcissus, is that you?

    En voor iedereen die zich afvraagt wie dit is: dit is het persoon in de Griekse mythologie dat bekend staat door zijn liefde voor zichzelf. Het is zo erg dat hij in zijn eigen spiegelbeeld is verdronken, letterlijk. Hij zag zichzelf namelijk in een vijver ofzo. Mijn tip is dus, zoek hulp! Straks is het te laat en word jij de Narcissus uit het moderne tijdperk!

    (Nu hoop ik dat ik me de mythe wel goed heb herinnerd, lol)

    Ja, Hij was betoverd door efljes of zo, en ik ben niet betoverd door elfjes. No worries

    GloomyGroovy schreef:
    (...)
    Ja, Hij was betoverd door efljes of zo, en ik ben niet betoverd door elfjes. No worries


    Weet je het zeker?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bruch schreef:
    Narcissus, is that you?

    En voor iedereen die zich afvraagt wie dit is: dit is het persoon in de Griekse mythologie dat bekend staat door zijn liefde voor zichzelf. Het is zo erg dat hij in zijn eigen spiegelbeeld is verdronken, letterlijk. Hij zag zichzelf namelijk in een vijver ofzo. Mijn tip is dus, zoek hulp! Straks is het te laat en word jij de Narcissus uit het moderne tijdperk!

    (Nu hoop ik dat ik me de mythe wel goed heb herinnerd, lol)


    i'm dying real hard rn x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Bruch schreef:
    (...)

    Weet je het zeker?

    Ja, pas gehad met geschiedenis. En elfen bestaan niet. Niet in zulke mythes geloven, straks moet jij nog hulp zoeken (jk).

    GloomyGroovy schreef:
    (...)
    Ja, pas gehad met geschiedenis. En elfen bestaan niet. Niet in zulke mythes geloven, straks moet jij nog hulp zoeken (jk).


    Pfff... dan heb je mij nooit gezien dus en ik nog denken dat jij geintresseerd was. (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Pfff... dan heb je mij nooit gezien dus en ik nog denken dat jij geintresseerd was. (cat)

    elfen bestaan niet, en we gaan erg off topic, ik zit met een serieus probleem hoor (huil)

    GloomyGroovy schreef:
    (...)
    Ja, pas gehad met geschiedenis. En elfen bestaan niet. Niet in zulke mythes geloven, straks moet jij nog hulp zoeken (jk).


    Mythes? Wie zegt dat ze niet waar zijn? En heb je bewijs?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nou zeg. Moet ik m'n verleidingspogingen nu staken?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    GloomyGroovy schreef:
    (...)
    elfen bestaan niet, en we gaan erg off topic, ik zit met een serieus probleem hoor (huil)


    Koop een doos bonbons en neem een dosis netflix joy met grote fles champagne. It 'll probby solve the deal.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya