• Hallo lieve Quizlettertjes,

    Ik zit hier met een serieus probleem. Een aantal weken geleden begon het.. Ik had het gevoel dat ik verliefd was op een jongen, ik had echt geen enkel idee wat ik ermee moest! De hele dag vlinders in mn buik.. en zo'n raar gevoel! Later ben ik er achtergekomen dat die vlinders niet komen door hem maar... door mezelf!

    Elke keer als in de spiegel kijk of ik mezelf op een andere manier zie, moet ik gelijk blozen en weet ik niet meer wat ik zeggen moet. Laatst droomde ik zelfs ook dat ik seksuele handelingen met mezelf had, steeds zie ik mezelf er weer over dromen.. Ik vind dit zo lastig, Wat de freak moet ik hiermee? Ben ik de enige? Ben ik nou gek?!


    Heel erg bedankt voor het lezen, ik hoop dat je kan helpen x

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    GloomyGroovy schreef:
    (...)
    elfen bestaan niet, en we gaan erg off topic, ik zit met een serieus probleem hoor (huil)


    Het hoeft geen probleem te zijn. Ken je Sue Sylvester uit Glee? Die is met zichzelf getrouwd. Kun jij ook doen. Problem solved.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Guys Guys, ik weet het, ik ben ontzettend leuk, knap, lief, schattig, grappig en zwijmel ok ok wat ik dus probeer te zeggen: Ik kan niet met jullie allemaal wat beginnen. En @Philip ik denk dat dat ook niet mijn probleem op lost....


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Bruch schreef:
    (...)

    Het hoeft geen probleem te zijn. Ken je Sue Sylvester uit Glee? Die is met zichzelf getrouwd. Kun jij ook doen. Problem solved.

    Ja maar ik ben te jong om te trouwen, het enige wat ik wil is antwoorden op vragen van de beginpost :c

    GloomyGroovy schreef:
    (...)
    Ja maar ik ben te jong om te trouwen, het enige wat ik wil is antwoorden op vragen van de beginpost :c


    Alles kan in Vegas. :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Alles kan in Vegas. :Y)

    Dus ook met mezelf en jou tegelijk trouwen?

    GloomyGroovy schreef:
    (...)
    Ja maar ik ben te jong om te trouwen, het enige wat ik wil is antwoorden op vragen van de beginpost :c


    In het oude Rome trouwden sommige meisjes al op hun 12e/13e. En daarnaast, leeftijd is maar een getal! Toen ik 16 was was ik bijvoorbeeld te jong om te drinken, maar toch deed ik het, want leeftijd is maar een getal!

    @Femke HAHAHAHA daar had ik nog niet eens aan gedacht x)

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 18:11 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    GloomyGroovy schreef:
    (...)
    Dus ook met mezelf en jou tegelijk trouwen?


    Nee ik ben te jaloers aangelegd. Sorry (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Nee ik ben te jaloers aangelegd. Sorry (cat)


    &Ik wil stiekem al met je trouwen * knipoog knipoog *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Philip schreef:
    (...)

    Nee ik ben te jaloers aangelegd. Sorry (cat)

    cri

    Bruch schreef:
    (...)

    In het oude Rome trouwden sommige meisjes al op hun 12e/13e. En daarnaast, leeftijd is maar een getal! Toen ik 16 was was ik bijvoorbeeld te jong om te drinken, maar toch deed ik het, want leeftijd is maar een getal!

    @Femke HAHAHAHA daar had ik nog niet eens aan gedacht x)

    Maar hoe moet ik mijn ouders dit voorleggen dan?

    Bruch schreef:
    (...)

    &Ik wil stiekem al met je trouwen * knipoog knipoog *


    Vegas? :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ach, je kan niet zwanger raken van jezelf. Of jezelf zwanger maken. Je ouders zullen het vast niet zo erg vinden.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    -> Troll, slotje.


    I am an idiot, I move.

    GloomyGroovy schreef:
    (...)
    Maar hoe moet ik mijn ouders dit voorleggen dan?






    @Philip okaaayy


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."