• Ik ben nu met een boek bezig en daar chatten ze best wel veel in, maar hoe schrijf je dat nou om je lezer niet te laten vervelen. Nu ziet het er bij mij zo uit:

    N: Hoi

    E: Hoi. Hoe gaat het?

    N: goed met jou.

    sowieso nu niet de meest briljante tekst, maar het gaat even om het idee Ik hoop dat er iemand is die mij hier mee kan helpen.[/s]


    three things that cannot be long hitten: the sun, the moon, the truth

    Ligt eraan wat voor chat. Voor de meeste zou ik hun nicknames gebruiken (bijvoorbeeld die jezelf kan instellen bij WhatsApp)


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik zou text smileys gebruiken (-:

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 7:34 ]

    Standal schreef:
    Ligt eraan wat voor chat. Voor de meeste zou ik hun nicknames gebruiken (bijvoorbeeld die jezelf kan instellen bij WhatsApp)


    het is een gesprek op Snapchat


    three things that cannot be long hitten: the sun, the moon, the truth

    Daar zijn niet echt regels voor: je kunt het weergeven zoals je nu doet, het in een doorlopende tekst zetten, met handelingen tussendoor of een combinatie van beiden. Maak je er dus niet al te druk om. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Misschien zou je het kunnen quoten? Dat het net anders is dan de rest in het verhaal?
    Verder zou je het zoals Histoire al zei kunnen doen, net wat jij fijn vind (:

    Bedankt voor de reacties!


    three things that cannot be long hitten: the sun, the moon, the truth