• Het is 2064 en alles is rustig, tot de grootste crimineel in jaren tijd vrij komt, zonder eigenlijk echt te ontsnappen.
    Niemand kan hem stoppen, behalve de oude personen die het tegen hem op namen en wonnen, maar die zijn te oud
    en zwak geworden in de jaren, en daarom word er hulp ingeroepen van hun kinderen. Die misschien de genen van hun
    ouders hebben overgenomen. Zouden zei de grootste dief aller tijden
    kunnen tegenhouden, zouden ze blijven leven of gaat alles mis en verliezen ze de strijd en word de wereld van HEM?


    RED EYE


    DE WERELD WAAR HET VERHAAL ZICH BEVIND:
    Noorden

    Dit is het raarste deel, hier vind je rare vormen van gebouwen wat het
    grappig maakt. Je hebt elk soort gebouw.


    Restaurant


    Hotel


    Uitkijktorens


    Oosten


    Hier is het meeste strand, platteland en windmolen parken. Hier word ook druk onderzoek gedaan
    naar van alles en nog wat. Ook is hier het lab van de spionnenbond te vinden


    Zuiden



    In het zuiden zijn het meest kantoren en werkgebouwen, ook is er een grote poor
    die leid naar het zuidelijke station. Hier staat ook het werk gebouw van de spionnenbond


    Westen




    Daar is zeg maar het station, er zijn heel veel liften die naar de treinen leiden.
    De treinen gaat door heel het land, super snel.




    Eigenlijk is het westen veel met bloemen, in het westen zijn de meeste studenten huizen.
    Altijd zijn de bovenste verdiepingen studenten huizen en de onderste worden gezien als
    winkels. Het is bewoonbaar en dichtbij het strand.



    RESERVERINGEN
    Aanhangers Red Eye:
    x
    x


    Spionnen:
    x Gereserveerd JoSnape
    xGereserveerd LisaDragonRider
    xGereserveerd Belg
    x

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 18:27 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Leuk hoor!
    Ik wil best meedoen als dit een rpg word


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik wil wel mee doen als een van die kinderen

    Spion reserveren voor het Belgje s'il vous plaît!


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Leuk idee, ik wil wel een vijand :p


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''