• A new idea from me,

    Een traan rolt over mijn wang, ik heb zin om mezelf te vervloeken. Ik ben dom geweest, ik had het kunnen weten. Ik veeg de traan hardhandig weg, nou moet je niet gaan huilen bitch het is je eigen schuld, had het dan ook aan zien komen! Hij zou ook nooit voor me vallen, dat is vrijwel onmogelijk. Eerder had ik het moeten zien, dat zo´n lekkerding niet zo aardig kon zijn, niet voor mij in ieder geval. Achter ieder mens schuilt iets slechts, bij de een wat meer dan bij de ander. En nou zit ik hier vast, en of ik hier ooit weg kom.

    The story,
    Dit meisje is in handen gekomen, van een van de grootste vrouwenhandelaren van heel Duitsland. Hij is een pooier, en een door en door slecht iemand. Niemand kent zijn identiteit, behalve de meisjes die hij in zijn bezit heeft,[/om het maar even te noemen]. De grootste slechteriken kijken naar hem op, ook al weten ze niet wie het is. Niemand weet dat het hem is, die o zo lieve gitarist. Die o zo geliefde jongen misbruikt zijn sexappeal om zo veel mogelijk meisjes te verhandelen, hij verdient er veel geld mee, hij houdt het goed geheim. Niemand weet dat de enige echt Tom kaulitz achter dit raadsel zit

    Ja of nee,.
    Ja is rollen,
    Nee is nee,
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    JA
    JA
    wnt ik wil een rol^^


    *He's the one.

    Ja xP
    en kwil ook rol!


    We can only learn to love by loving.

    Eerst meer ja´S


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jaa zeker doen !!

    ja!


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Jij meer ja willen jij meer ja krijgen.
    Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Gehe.


    *He's the one.

    Niet van jou!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    JA JA JA xD
    ik wil rol :Y)
    En echt leuk idee !! ;D


    Every tear falls down for a reason.

    Ja
    En
    ja. ^^


    Music is the new sex

    lekker ben jij niet van jouw><


    *He's the one.

    Niet van jou!


    dus vn mij ?
    ja ja ja jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja


    We can only learn to love by loving.

    Verschillende personen lieverd,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wij zijn ene miljoen personen in één.


    *He's the one.

    opzouten verschillende mensen,;3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wij zijn ene miljoen personen in één.


    idd xP
    ik ben stiekem namelijk ook nog steeds Hailey.. en ik ben Niels xP en ik ben Ruben en ik ben Ringo en ik ben Cowl xD


    We can only learn to love by loving.