• Mod-mededeling: verwijderd wegens ongepaste inhoud.

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 juni 2016 - 21:38 ]

    Honest opinion? Zoek hulp, alsjeblieft. Voordat je jezelf echt iets aandoet.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Zoek hulp.


    26 - 02 - '16

    Mod slot nu.


    Aan niets denken is ook denken.

    Bruch schreef:
    Honest opinion? Zoek hulp, alsjeblieft. Voordat je jezelf echt iets aandoet.


    Dit. Ik weet hoe eng dat kan zijn, I've been there. Toen ik 13/14 was zat ik in hetzelfde schuitje als jij nu. Nu zijn we 4 jaar verder en ben ik zo, zo, zo blij dat ik er nog ben. Oprecht. Dat klinkt zo cliché, maar ik ben zo dankbaar dat ik toen nooit door ben gegaan met mijn ideeën.
    Praat er met iemand over die je vertrouwt. Een vertrouwenspersoon op school, een mentor of docent, een familielid. Dat is een hele grote, zware stap maar hij is heel belangrijk. Er zijn mensen die van je houden.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik zeg: Niet doen. Gewoon niet. Het leven heeft ups en downs, zo is het nu eenmaal, maar geniet van de goede punten en sleep jezelf door de nare heen.
    Ik weet niet wat je rede is, maar hij kan nooit genoeg zijn om je leven te beindigen, je hebt nog een heel leven voor je!
    Geloof het of niet, maar er zijn mensen die van je houden, en er kapot van zullen zijn.
    Misschien denk je: "Wat kletst zij nou?"
    Nou, mijn beste vriendin is depressief en wilde zichzelf ophangen, ik ben zo blij dat ze dat niet heeft gedaan, want ik geef echt om haar, ik zou er kapot van zijn.


    obsessive rage

    Bovendien vind ik het raar dat je dit zo open en bloot neerzet. Je komt niet geheel geloofwaardig over imo, zeker niet na bepaalde creaties die je hebt gemaakt - die nu weg zijn.


    26 - 02 - '16

    Iracebeth schreef:
    Bovendien vind ik het raar dat je dit zo open en bloot neerzet. Je komt niet geheel geloofwaardig over imo, zeker niet na bepaalde creaties die je hebt gemaakt - die nu weg zijn.


    Mocht ze trollen dan is dat kut maar volgens mij is het nu het belangrijkst dat we hier goed op reageren of niet reageren indien dat niet mogelijk is.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Hmn, I don't believe this much. Don't get me wrong, maar er zijn de laatste tijd zoveel trolls...

    Maar als dit echt is, zoek hulp. Bel naar een hulplijn of ga naar je huisarts, voor een verwijzing naar een psycholoog

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 21:36 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Iracebeth schreef:
    Bovendien vind ik het raar dat je dit zo open en bloot neerzet. Je komt niet geheel geloofwaardig over imo, zeker niet na bepaalde creaties die je hebt gemaakt - die nu weg zijn.


    Dit ook. Ik ken veel depressieve mensen en die durven het niet zo te zeggen (':
    Sorry natuurlijk als het wel echt is, maar toch.


    obsessive rage

    -> Topic gesloten: ongepaste inhoud.

    - Het is niet toegestaan elkaar aan te sporen tot anorexia, zelfverminking en andere extreme zaken. Hieronder valt dat het gewicht van personen niet vermeld mag worden.


    Ik wil een tuin vol egels