• Hoi peeps :3
    Op Pottermore heb je nu de kans om je in te delen in één van de huizen van Ilvermorny, de wizarding school in Noord-Amerika:


    De huizen zijn: Horned Serpent, Wampus, Thunderbird and Pukwudgie (als je je wil indelen, dat kan hier)
    Ik ben ingedeeld bij de Horned Serpent, een slytherin-ravenclaw-achtig huis, terwijl ik altijd een Gryffindor was :c dus nu vraag ik me af of ik zo veranderd ben, de afgelopen jaren, dat ik in een compleet verschillend huis zit.
    Wat is jullie huis? En lijkt het een beetje op jullie Hogwarts-huis? *O*

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 19:39 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben blijkbaar een Horned Serpent.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Moet je een nieuw account aanmaken? Want ik kan me niet meer aanmelden en als ik op 'forgotten password' klik, krijg ik dit:
          Please note that if you previously registered on the old version of Pottermore you can't retrieve your old password. First, you will need to join again before you can be sorted, or reclaim your old house and wand.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 21:17 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    Moet je een nieuw account aanmaken? Want ik kan me niet meer aanmelden en als ik op 'forgotten password' klik, krijg ik dit:
          Please note that if you previously registered on the old version of Pottermore you can't retrieve your old password. First, you will need to join again before you can be sorted, or reclaim your old house and wand.


    Dan maak je een nieuw account aan en kan je al je oude gegevens terug krijgen door je oude username in te vullen (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Dan maak je een nieuw account aan en kan je al je oude gegevens terug krijgen door je oude username in te vullen (:

    Hehe, fudge. Nu heb ik wat anders gedaan. Ach, het maakt niet zoveel uit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben een Wampus. :')


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wampus hier. Waarvan is de Wampus dan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Thunderbird, ik ben Hufflepuff!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Horned Serpent, mijn Hogwarts huis is Ravenclaw, ergens komt het wel een beetje overeen volgens mij.


    I was an angel living in the garden of evil

    J.K. ROWLING IS EEN THUNDERBIRD! I REPEAT, ROLWING IS A THUNDERBIRD!!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    AND WE HAVE PROOF!


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Yes pleaseeeee, fooooood.<3 ='D
    Anyways ik kan me wel in me nieuwe huis vinden, representing the soul and favours adventures.=D Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ben zeker een puff: fikken af van mijn vrienden of ik kauw je hand eraf.(": Aan de andere kant kan ik me in Thunderbird ook wel vinden, avonturen zijn echt geweldig en ik droom altijd van de wereld overreizen en vakantie is echt het belangrijkste moment van het jaar voor mij.(": Nieuwe plek, nieuwe avonturen en zoveel om te ontdekken!c=


    Dat heb ik ook wel idd :o. Zowel van vrienden als van rondreizen hahaha (en van eten, shh). En natuurlijk iedereen als gelijken behandelen :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook wel idd :o. Zowel van vrienden als van rondreizen hahaha (en van eten, shh). En natuurlijk iedereen als gelijken behandelen :')


    Yesss haha (no wories, food is awsome ssssh, your secret is save with me). Nou ik doe me best, maar soms heb je mensen....ik weet niet er was ooit een meisje op school en het moment dat ik haar zag wist ik dat ik haar niet mocht. Ze had gewoon iets wat me gelijk deed huiveren. Net zoiets als voldemort, als je die ziet deins je ook hard terug.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wil al de hele avond die test doen maar ik kom niet in mijn superoude Pottermore account en voor m'n nieuwe account verstuurt hij het mailtje maar niet. ):


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Childs schreef:
    Ik wil al de hele avond die test doen maar ik kom niet in mijn superoude Pottermore account en voor m'n nieuwe account verstuurt hij het mailtje maar niet. ):

    Misschien dat je een nieuwe moet aanmaken en dat je dan naar profiel gaat (daar kan je die test doen en je oude Hogwarts House ophalen)? Dat heb ik gedaan en daar vragen ze ook naar je oude Pottermore—username, waarna ze je oude Hogwarts House dus ophalen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    SPECS schreef:
    (...)

    Yesss haha (no wories, food is awsome ssssh, your secret is save with me). Nou ik doe me best, maar soms heb je mensen....ik weet niet er was ooit een meisje op school en het moment dat ik haar zag wist ik dat ik haar niet mocht. Ze had gewoon iets wat me gelijk deed huiveren. Net zoiets als voldemort, als je die ziet deins je ook hard terug.


    Oh, dat heb ik ook best vaak, maar ik ben vrij goed in schijnheilig doen tegen dat soort mensen, hahaha. Het duurt wel even voordat ik echt boos op iemand word, maar dan ben ik ook echt écht boos (voor altijd :((). En Voldemort kunnen we samen wel aan, daar zijn pufjes goed in ;p


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.