• Hai! let's face it, ik heb een idee voor een verhaal en ik ben benieuwd wat jullie daar van vinden.

    titel: een miljonairs belofte.

    Grace en Jason beide kindertijd geliefden en vrienden deelden een passie voor reizen. Grace die altijd gepusht werd om zich te focussen op haar carrière, probeerde te leven naar haar vaders hoge verwachtingen. een jaar voordat zij naar de universiteit vertrekt beloofd zij Jason dat wanneer dan ook of waar dan ook zij een miljonair zou worden, dat ze hem dan mee neemt op een wereldreis naar de plekken waar ze altijd naartoe wouden gaan. Naderhand werden Grace en Jason ouder en Grace verdween naar de universiteit, dagen werden weken en weken werden maanden tot uiteindelijk ze niets meer vernomen van elkaar. Jaren later wanneer Grace dan eindelijk een miljonair is denkt ze dan toch weer terug aan haar tijd terug in Texas met Jason en hoe ze feitelijk de belofte wilt houden.

    wat er zeg maar in het verhaal komt zijn tijdsprongen, een beetje zoals in the notebook. Het eerste deel speelt zich af in het heden dus 2016. Grace gaat opzoek naar Jason, stelt haar voorstel voor en probeert hem mee te krijgen, wat overigens vrij moeilijk gaat want hij is getrouwd. Als dat dan eindelijk gelukt is dan gaan ze reizen op haar kosten, en wanneer ze op reis zijn in het vliegtuig / boot dan komen er herinneringen omhoog en dat zijn de punten dat ze terug gaan in de tijd met ieder een eigen visie.

    what do you guys think!?

    (ps: dit is beetje snel geschreven ik ga natuurlijk letten op een betere schijfstijl etc.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    - R

    Het klinkt als een interessant verhaal, ik zou het wel lezen, denk ik. (:


    i wanna die with you once or twice.

    Het is een leuk idee. Al zou ik wel graag willen lezen -mocht ik het gaan volgen- dat je nadruk legt op het stuk dat Jason niet mee mag van zijn vrouw (dat begrijp ik uit je tekst) en dat ze uiteindelijk toegeeft. Misschien na een paar ontmoetingen met Grace?
    Ik vind de namen alleen niet zo goed bij elkaar passen.

    Grimmie schreef:
    Het is een leuk idee. Al zou ik wel graag willen lezen -mocht ik het gaan volgen- dat je nadruk legt op het stuk dat Jason niet mee mag van zijn vrouw (dat begrijp ik uit je tekst) en dat ze uiteindelijk toegeeft. Misschien na een paar ontmoetingen met Grace?
    Ik vind de namen alleen niet zo goed bij elkaar passen.


    aha, dat klinkt goed !
    ik heb meer de namen gekozen aangezien het afspeelt in Manhattan / Texas
    ze zijn beide geboren in Texas en Grace was vertrokken naar Manhattan ivm haar werk.


    - R

    Lucens schreef:
    Het klinkt als een interessant verhaal, ik zou het wel lezen, denk ik. (:


    26 - 02 - '16

    -> Verplaatst naar stories promoten


    I am an idiot, I move.

    Fisher schreef:
    -> Verplaatst naar stories promoten


    ohh oke, sorry!


    - R