Okeee, hier moest ik wel even een topic over maken. Ongeveer een half jaar geleden zag ik namelijk super awesome broek op Wish. Op dat moment kostte hij 22 euro (plus 6 euro verzendkosten) en had ik geen geld. Dus heb ik hem op mijn Wishlist gezet en heb ik er elke week naar gekeken omdat ik hem zo graag wilde hebben, haha. Mitchell vond hem niet zo leuk en kon ik niet overhalen om hem voor me te kopen. :'D
Ineens was daar geld en hij was maar 16 euro! Dus toen heb ik hem besteld. Het was duimen voor de maten, aangezien die nogal anders waren dan die van ons. Mensen raadden aan om hem minstens 1 tot 2 maten groter te bestellen dan je normaal draagt. Uiteindelijk heb ik een L gekocht (ik draag normaal een S of een M). Ik kwam net terug van Mitchell en toen lag hij daar op de bank op me te wachten! Ik heb hem meteen aangetrokken en hij past gelukkig wel perfect, haha. De kwaliteit is beter dan ik had verwacht, ik verwacht alleen dat ik de rits misschien moet vervangen. Ik heb even een slechte broek-selfie gemaakt omdat hij zo awesome is en ik blij ben.
Waar zijn jullie blij mee?
[ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 23:10 ]
Your make-up is terrible