• Ik heb een uurtje geleden een blikje Cider opengetrokkin en het lipje heeft een stuk huid van mijn vingertop afgesneden.
    Ik ben te eigenwijs en probeer nu mijn fanfic verder te schrijven zonder mijn wijsvinger te gebruiken maar NEE, DAT WIL NIET en elke keer als ik met mijn wijsvinger tik doet het zo'n zeer, terwijl het zo iets kleins is en ik erger mij nu zooooo hard om dat kleinigheidje!
    >:C

    Dus, mijn ergenis uitgetypte
    (met tot dusver 3x het gebruik van mijn wijsvinger...yay), wat zijn jullie grootste kleine-ergenissen? Of waar erger je je momenteel aan?


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Ik erger me aan hoofdpijn................................


    Treat people with kindness

    Ehh, nou ja, ik erger me aan mijn stomheid soms. Ik had de isowaarden op z'n allerhoogst staan en dat was ik vergeten. Ik was domweg foto's gaan maken en toen ik terugkeek waren ze toch wel belachelijk licht, terwijl de kat er zo mooi opstond. Toen baalde ik wel, mweh.


    26 - 02 - '16

    Dat ik niet kan kiezen of ik die fles cola lemon open maak, of mijn bier met tequila. (cat) Why is life so hard!


    Your make-up is terrible

    Nadine23x schreef:
    Ik erger me aan hoofdpijn................................


    Beterschap :<

    @Haha, decisions, decisions, decisions.... ;')

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 21:28 ]


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Ik heb gisteren bij het snijden van wat groentes in mijn duim gesneden en een stukje door mijn nagel heen. Dus nu loop ik al een dag rond met een scheur in mijn nagel alleen hij is te ver naar onder om het pijnloos weg te knippen. Bleh.

    @Assassin: Bier met tequila ofcourse (; Goed dat je het zegt trouwens, ik ga mijn dors tequila ook eens open maken.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 21:28 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ik heb gisteren bij het snijden van wat groentes in mijn duim gesneden en een stukje door mijn nagel heen. Dus nu loop ik al een dag rond met een scheur in mijn nagel alleen hij is te ver naar onder om het pijnloos weg te knippen. Bleh.


    Dat is zó naar, ik heb dat ook wel eens alleen dan was ik zelf zo stom om mijn nagel proberen er af te trekken... ¬¬


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Het soort elastiekje wat ik net niet drie keer om mijn staart heen krijg en die stomme, vreselijk onpraktische stickertjes die op de sluiting van een zak brood zitten (NEE, ZE ZIJN NIET PRAKTISCH!).

    Oh, en printers. Als je weinig tijd hebt en nog snel wat wil uitdraaien, kan je beter eerst je ziel opofferen, wil je dat het lukt.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Altrados schreef:
    (...)

    Dat is zó naar, ik heb dat ook wel eens alleen dan was ik zelf zo stom om mijn nagel proberen er af te trekken... ¬¬


    Ik heb het ook geprobeerd hoor haha, maar de tranen sprongen bijna direct in mijn ogen. Zo verschrikkelijk irritant en pijnlijk, want ik blijf nu met mijn duim achter draadjes in mijn kleding hangen enz ):


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Dat ik de hele dag heb lopen bekken en dat het nu voelt alsof ik de Kylie Jenner lip challenge heb gedaan.

    Edit : Ik heb ook last van muggenbulten ._.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 21:33 ]

    Sempre schreef:
    Ik heb gisteren bij het snijden van wat groentes in mijn duim gesneden en een stukje door mijn nagel heen. Dus nu loop ik al een dag rond met een scheur in mijn nagel alleen hij is te ver naar onder om het pijnloos weg te knippen. Bleh.

    @Assassin: Bier met tequila ofcourse (; Goed dat je het zegt trouwens, ik ga mijn dors tequila ook eens open maken.


    Thanks, ga ik doen haha. En drinkse!

    Oh, dat is trouwens echt irritant. Ik heb dat altijd met één duimnagel. Het helpt soms om er wat doorzichtige nagellak overheen te doen.


    Your make-up is terrible

    Ik had een pikzwart snoepje dat niet naar drop smaakte. Stomme Ieren. :/


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sempre schreef:
    (...)

    Ik heb het ook geprobeerd hoor haha, maar de tranen sprongen bijna direct in mijn ogen. Zo verschrikkelijk irritant en pijnlijk, want ik blijf nu met mijn duim achter draadjes in mijn kleding hangen enz ):


    Oke ik kreeg kriebels in mijn buik toen je dat zij; de foute kriebels xD

    @ dat is... dat klopt niet... dat klopt gewoon egt niet D:


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Gister dacht ik dat ik wel in 5 minuten koffie kon maken en kon opdrinken. Nu heb ik blaren op mijn lippen. En daar erger ik me al de hele dag aan(ik mag ze niet doorprikken van mijn moeder)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Assassin schreef:
    Dat ik niet kan kiezen of ik die fles cola lemon open maak, of mijn bier met tequila. (cat) Why is life so hard!


    Gewoon allebei. ^^

    Ik erger me aan het papiersneetje in mijn duim. Het dort echt ongelooflijk veel pijn. :c

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 21:37 ]


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Ik erger me aan mijn uitstelgedrag: Waarom wilde ik ook alweer een schrijfwedstrijd organiseren waarbij ik teksten van 15K in een dag moet gaan lezen?

    En dat dan 10 keer.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 21:43 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry