• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT


    Jongens VOL
    — Daryl Cooper | Ziegler | Luke Hemmings | 1.4
    — Charlie Buckland | HeyitsGraham | William Moseley | 1.3 | Keeper
    — ? | SadTech | ? | ?
    — ? | Philip | Christopher Mccrory | ? | Co-captain cheerleaders
    — ? | Childs | ? | ?
    — ? | Calice | ? | ?
    — ? | Raccoon | ? | ?
    Meisjes VOL
    — ? | _patch | ? | ?
    — ? | Velaris | ? | ?
    — ? | Ziegler | ? | ?
    — ? | Panix | ? | ?
    — ? | Sunrises | ? | ? | Headcheerleader
    — ? | Canagan | ? | ?
    — ? | Unrequited | ? | ?

    Note: sommige personages kunnen dus nieuw op school/in de Glee-Club zijn. Als ze nieuw op school zijn, zullen ze nog geen echte relaties hebben. Dan kun je bijvoorbeeld een lijstje maken met eerste indrukken. Het is toegestaan om liefdesrelaties af te spreken, maar spreek niet af dat sommige mensen verliefd worden. Laat dingen gebeuren en zorg ervoor dat je niet één-op-één gaat spelen. c:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 11:31 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dex staat. (: Dan ga ik nu weer slapen want ik heb vanavond weer een feestje en vannacht maar 5 uurtjes gemaakt of zo.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Iemand een relatie met James? Ik twijfel of ik hem nog Jamie ga noemen maar ik moet nog even kijken :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Kots schreef:
    Iemand een relatie met James? Ik twijfel of ik hem nog Jamie ga noemen maar ik moet nog even kijken :')


    Ik heb Reya ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga later wel een relatielijst maken met indrukken en zo. Als er ingevingen zijn kan ik die er bij zetten


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Velaris schreef:
    (...)

    Ik heb Reya ^^


    It can be either hate of dat het juist elkaar wel aantrekt en goed idee van het relatielijstje! Dat ga ik denk ook maar even maken straks, als iemand aanvullingen heeft you can always tell.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Kots schreef:
    Iemand een relatie met James? Ik twijfel of ik hem nog Jamie ga noemen maar ik moet nog even kijken :')


    Ik heb Rhain?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik ben net huis van het werk, eerst even douchen en dan ga ik eerste indrukken beschrijven c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zal ook eens kijken wat ik überhaupt voor mijn personage zoek haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    -

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 11:56 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Verkeerde topic :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Owhh zet m morgen ff op de goede XD
    Maar hij is ook nog ni helemaal klaar


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Rhain relatielijstje/eerste indrukken;


    Charlie Buckland
    Rhainnon zou de jongen zeker wel aardig vinden en als een vriend kunnen beschouwen, al zou ze graag willen dat hij soms wat meer in zichzelf geloofd, behalve zingen zijn ik geen gelijke vlakken, dus ik zou niet zo snel weten hoe ze elkaar ontmoet hebben.
    Jordan Goodrich
    Het agressieve zou Rhain niet zo aanstaan, maar aangezien ze beide creatief zijn en het leuk vinden om gitaar te spelen denk ik dat een vriendschap er wel in zit?
     Daryl Richard Cooper.
    Rhain is sowieso dol op mensen die zichzelf durven te zijn, maar zou zijn open-mindedness ook heel erg kunnen waarderen.
    Hailey Valentine Bishop
    Rhain zou haar aardig vinden, maar zou zich denk ik nogal snel in moeilijke situaties verwikkelingen door haar onhandigheid en haar tactloosheid
    Scarlett Johana Mase
    Ik denk dat Scarlett niet al te veel zou hebben met Scarlett door het innerlijk.
    Reya Forestier
    Rhain vindt Reya denk ik wel super aardig, ze zou haar ook wel vertrouwen
    James Joseph Mill
    Rhain zou zeker wel een zekere interesse naar de jongen hebben, maar kan niet zo goed overweg met arrogante mensen, dus zou het misschien een beetje liggen aan hoe ze elkaar ontmoet hebben en hoe hij haar benaderd
    Dex William Buchanan 
    Rhain zou sowieso zijn muziek smaak kunnen waarderen als die past bij zijn auditie liedje - omg high hopes-, ook zou ze teen probleem met hem hebben, maar wel een beetje om hem heen draaien en vermijden door zijn reputatie als flirt en player


    Dit zijn eerste indrukken van Rhain :'). Ik zoek sowieso nog iemand die ervoor gezorgd heeft dat Rhain toch nog een tijdje in Greenwood besloot te blijven. Een soort beste vriend/vriendin idee
    -Iemand met wie Rhain iets heeft beleefd, waardoor het super ongemakkelijk is dat ze niet terug naar Nederland is

    En verder sta ik open voor voorstellen :')


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mijn rol komt tomorrowww


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Gabriele staat! Naast zijn geschiedenis maar dat kom morgen c:

    Als iemand voorstellen heeft voor relaties let me know maar ik ben erg verward en heb echt geen idee/ispi voor relaties atm ( heb ook liever in gb afgesproken)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Gabriele staat! Naast zijn geschiedenis maar dat kom morgen c:

    Als iemand voorstellen heeft voor relaties let me know maar ik ben erg verward en heb echt geen idee/ispi voor relaties atm ( heb ook liever in gb afgesproken)


    Leeeeuk! Ik wil relatie


    Everything is illuminated by the light of our past.