• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT


    Jongens VOL
    — Daryl Cooper | Ziegler | Luke Hemmings | 1.4
    — Charlie Buckland | HeyitsGraham | William Moseley | 1.3 | Keeper
    — ? | SadTech | ? | ?
    — ? | Philip | Christopher Mccrory | ? | Co-captain cheerleaders
    — ? | Childs | ? | ?
    — ? | Calice | ? | ?
    — ? | Raccoon | ? | ?
    Meisjes VOL
    — ? | _patch | ? | ?
    — ? | Velaris | ? | ?
    — ? | Ziegler | ? | ?
    — ? | Panix | ? | ?
    — ? | Sunrises | ? | ? | Headcheerleader
    — ? | Canagan | ? | ?
    — ? | Unrequited | ? | ?

    Note: sommige personages kunnen dus nieuw op school/in de Glee-Club zijn. Als ze nieuw op school zijn, zullen ze nog geen echte relaties hebben. Dan kun je bijvoorbeeld een lijstje maken met eerste indrukken. Het is toegestaan om liefdesrelaties af te spreken, maar spreek niet af dat sommige mensen verliefd worden. Laat dingen gebeuren en zorg ervoor dat je niet één-op-één gaat spelen. c:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 11:31 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Canagan schreef:
    @Velaris, is goed, laat maar weten.

    @Raccoon, in feite zijn Maeva en hij dan al bekende van elkaar, als hij bevriend is met haar broer?

    @Panix, ik heb Maeva eventueel voor je?



    Jup c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Indrukkenlijstje van Gabriele


    Jongens
    Daryl Cooper : Who? Oh that punk guy... Gezien Daryl nieuw is denk ik niet dat Gabriele hem kent. Daarbij zitten ze elk in een ander jaar en hebben ze naast muziek geen gedeelde interesses
    Charlie Buckland : He's really good in soccer, don't underestimate him Gabriele en Charlie zijn oude sportmaatjes. Toen Gab nog in het voetbalteam zat kon hij goed overweg met de jongen, die tevens ook een erg goede keeper is. Echter nadat Gab gestopt is heeft hij het contact wat verloren met de jongen.
    Jordan Goodrich: Oh god, the minihulk Gezien Jordan in het soccerteam zit, heeft hij vast ook met Gabriele gevoetbald, echter denk ik dat deze twee koppige/aggresieve jongens elkaar geen knuffels gaven als er iemand getackeld werd of als ze het niet met elkaar eens waren.
    Alexander 'Jeaden' O'donnel: My little pup, don't touch him alright Jeaden is Gabs kleine broertje. Een speciale jongen is het zeker, maar Gab zou niet zonder de jongen kunnen. Als Gabriele dan ook op reis is met zijn moeder skypen de jongen de helft van de tijd en luistert Gab altijd naar zijn verhalen. Hij heeft veel over voor de jongen en beschermt hem ook waar nodig.
    Dex William Buchanan : He looks like an A-hole but is actually a good guy Gabriele heeft Dex eigenlijk pas leren kennen toen die een jaar geleden bij de Gleeclub kwam. Gab heeft toe dat hij Dex bevooroordeeld had als een arrogante zak, maar dat viel goed mee. De twee kun je wel vrienden noemen nu
    — ? | Calice | ? | ?
    James Joseph Mill: You are anoying me Hoewel hij opzich geen problemen heeft met de jongen, kunnen discussies tussen de twee voor enorme spannende momenten zorgen.


    Meisjes
    Nova Adams: She looks like an innocent bunny Nova is een klein meisje dat niet meteen opvalt voor Gab, niet dat dat negatief is gezien ze ook drie jaar jonger is dan hem.
    Reya Forestier: Bitch please, we are soulmates for life and beyond Ze hebben elkaar leren kennen tijdens vrijwilligerswerk in het dierenasiel. Ze hebben hier ook zo een band ontwikkeld die enkel maar versterkte naarmate de jaren vorderden. Gab weet dat haar vader te veel naar de alcohol grijp en laat zijn deur altijd voor haar openstaan.
    Daarbij voelt hij zich altijd beschaamd als ze bij zijn ouders is, gezien ze hem maar al te veel -onsubtiele- hints geven dat ze 'misschien' het meisje van zijn toekomst zou kunnen zijn.
    — ? | Ziegler | ? | ?
    Hailey Valetine Bishop: it's sad that she is blind, because she has wonderful eyes Gabriele mag Hailey wel, ze is aardig en ondanks haar beperking blijft ze verder gaan. Gab heeft veel respect voor haar.
    Scarlett Johana Mase: I don't thrust her at all Gabriele had vroeger een betere relatie met haar dan nu. Het feit dat ze head-cheerleader is en zijn jongere broertje Co-captain is, zorgt ervoor dat hij haar wat wantrouwt. Jeaden is nu eenmaal een strever en Gabriele weet dat Scarlett haar plekje niet zomaar gaat afstaan aan de jongen. Vandaar dat Gab bang is dat ze zijn broertje zou gaan kwetsen. (misschien hadden ze vroeger ook wat gehad?)
    Maeva Alexia Braiden: Yeah She's cool Gabriele kent het meisje nog niet zo lang, maar was wel goede vrienden met haar broer. Die twee zaten samen in de klas, totdat Gab dus heeft moeten dubbelen en hij zo bij Maeva in de klas terecht kwam. Hij vind haar wel aardig en waardeert het feit dat ze hem help in de lessen enorm.
    Tallulah Rhainnon Morgan Taylor: She's quiet, but nice. I think we can get along de twee hebben een beginnende vriendschap.



    Is af (naast 2 perso's dan ) . Dit zijn indrukken die ik nu heb voor de perso's. Als jullie niet akkoord zijn of zelf een voorstel hebben laat het me dan weten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Philip schreef:
    (...)

    Ik denk dat het wel los kan lopen als hij zichzelf ooit per ongeluk betrapt dat hij om een grapje van haar lacht ofzo bv, maar hij zal haar niet pesten. Hij zal haar meer buitensluiten like als ze beide met Gabriele zitten en hij naar de wc moet waardoor ze met zijn tweeën overblijven zal hij iemand anders random naar zich toe trekken om mee te praten ipv haar c':


    Reya gaat echt nog eens aan Gab vragen of hij weet waarom Jaeden haar niet mag :')

    @Sanne, Reya is een ex-cheerleader ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    (...)

    Reya gaat echt nog eens aan Gab vragen of hij weet waarom Jaeden haar niet mag :')

    @Sanne, Reya is een ex-cheerleader ^^


    Hahaha idk of Gab kan gokken dat Jeaden zo jaloers is. Ik denk gaat hij het gooien op het feit dat Reya toen de cheersquad verlaten heeft, hoewel Jeaden haar dat wss alleen maar dankbaar is gezien hij zeer wss haar plekje ingepikt heeft muhahaa >;')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Velaris schreef:
    @Unrequited Ik ben akkoord met wat je hebt geschreven (; Waarschijnlijk zullen niet echt in elkaar geïnteresseerd zijn door hun verschillende karakter ^^.
    @Panix Niet meteen en jij ? (:
    @Velaris Misschien dat Bethany een "vriendin" kan zijn die haar heeft laten vallen nadat ze uit het cheerleaderteam ging ?
    @Raccoon Ik heb ook Bethany voor hem ?
    [ bericht gewijzigd door Sunrises op 26 juni 2016 - 11:45 ]


    Op welke pagina staat ze? Ik kan haar niet vinden haha.


    Sorry, vergissing met een andere rol :') Ik bedoelde Scarlett !

    Raccoon schreef:
    (...)


    Word nog leuk aangezien Jeaden en Jordan GBF's zijn :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanneer zal ik het speeltopic openen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    SadTech schreef:
    (...)

    Word nog leuk aangezien Jeaden en Jordan GBF's zijn :')


    Hahaha jaa lol express Jordan vaak thuis uitnodigingen dus xd. Lol

    Ik post vanaaf mijn relatielijstje ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Hahaha jaa lol express Jordan vaak thuis uitnodigingen dus xd. Lol

    Ik post vanaaf mijn relatielijstje ^^


    Is wel leuk, hahah. Zag alleen net dat Jor 17 is en Jea 15 :')
    Ach, dat kan, hahah. Misschien dat Gabriele het daar ook niet mee eens is of zo. Ik wil haat tussen die twee :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    (...)

    Is wel leuk, hahah. Zag alleen net dat Jor 17 is en Jea 15 :')
    Ach, dat kan, hahah. Misschien dat Gabriele het daar ook niet mee eens is of zo. Ik wil haat tussen die twee :Y)



    God haha :') Don't forget Gab does kickbocksing, so if you make him angry .... :'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)


    God haha :') Don't forget Gab does kickbocksing, so if you make him angry .... :'D


    Jordan kan wel tegen een stootje, hehe!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    (...)

    Is wel leuk, hahah. Zag alleen net dat Jor 17 is en Jea 15 :')
    Ach, dat kan, hahah. Misschien dat Gabriele het daar ook niet mee eens is of zo. Ik wil haat tussen die twee :Y)


    Well the fact that they both like boys... En Jordan een lompe voetbalspeler is die Jeaden iedere keer moet cheeren... Yup... Problems. Maar Jeaden nodigt gewoon Jordan iedere x uit als Reya komt om Gabriel te irriteren lol


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Raccoon schreef:
    (...)


    God haha :') Don't forget Gab does kickbocksing, so if you make him angry .... :'D


    Gabriele is big strong brother bear c:

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 13:13 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Well the fact that they both like boys... En Jordan een lompe voetbalspeler is die Jeaden iedere keer moet cheeren... Yup... Problems. Maar Jeaden nodigt gewoon Jordan iedere x uit als Reya komt om Gabriel te irriteren lol


    Jordan is alles behalve lomp :')
    Hij speelt tactisch en agressief, lol.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    (...)

    Jordan kan wel tegen een stootje, hehe!


    Ik zie het wel al gebeuren dat Gab ook mede door Jordan uit het soccerteam is gestapt. Dat Coach hen vaak uit elkaar moest trekken omdat ze anders gingen vechten ;') en nu komt ie bij de glee club. Gab will not be amused

    Philip schreef:
    (...)

    Gabriele is big strong brother bear c:


    Yess :') Rawr


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH