• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ich liebe dich 27.12.23

    I feel sad once again.

    Ik ga maar naar bed en neem m'n kat mee. Ik haat deze onweer, bah ):


    26 - 02 - '16

    Ik weet het echt niet meer. Wat als ze straks bij dat intakegesprek alsnog besluiten dat ik uberhaupt niet in het hele project pas? Dan zit ik kamerloos ingeschreven bij een studie in Leiden mezelf te haten want als ik nou duidelijker was geweest, als ik nou niet al die andere shit zou hebben naast mijn zogenaamde Asperger, als ik in de eerste instantie al gewoon had gekozen voor een studie in de buurt like a NORMAL person................ maar nee. Ik moet weer zonodig ingewikkeld doen, en vervolgens alles uitstellen waardoor ik sowieso waarschijnlijk pas heel laat terecht kan. YAY. GOOD JOB SELF.


    There is freedom in the dark.

    Schat, misschien een idee om niet te lang te wachten met reageren als ik zeg dat ik op bed lig en ga slapen? Het is een uur later en je hebt nog steeds geen welterusten appje gestuurd.

    Zoveel zin in een appel, maar al het fruit is dood.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ben echt zo bang dat ik mijn jaar zal moeten overdoen.
    +
    Bruh, je helpt niet echt. Ik snap wel dat je het vervelend zou vinden, mocht ik van school veranderen, maar het is echt nog vervelender voor mij om mijn jaar opnieuw te moeten doen. For once, it's not about you, but me, like lol.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 23:48 ]


    kindness is never a burden.

    Alles is zo vochtig wtf zo kan ik toch niet slapen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Love is so gross. I want it.


    kindness is never a burden.



    :/


    26 - 02 - '16

    Het is zo vroeg maar het was het zo waard hahaha.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het was zo warm vannacht. Bah.


    Ich liebe dich 27.12.23

    oh ja ik heb vakantie hahahaaajajajahaha


    Heaven is a place that we all have

    ik kan niet naar werk mijn nagels zijn nat


    i put the fun in funeral

    Het is toch nog best fris buiten. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    oh wow ik hou van uitslapen in de vakantie


    Heaven is a place that we all have