Disclaimer: dit topic is voornamelijk voor mezelf om even alles op een rijtje te krijgen en het gaat hoogstwaarschijnlijk vreselijk onsamenhangend zijn, omdat ik nou niet bepaald een ster ben en ook een beetje in de knoop zit met mezelf, mijn gevoelens en gedachten. En yay voor ADHD Dat rijmt).
Dus. Seksualiteit. Wat een leuk iets. )))))
Sinds een vriendin van mij vertelde dat ze bi was en ik into de gay ships werd, heb ik me meer verdiept in seksualiteit dan eerder (lees: ik was er iets meer van bewust dat gay people existed). Sinds toen was ik open voor iedereen en heb ik ook crushes op meisjes gehad, iets wat hiervoor nooit was gebeurd, omdat ik zo zeker van was dat ik en de rest van de wereld toch alleen maar hetero konden zijn.
Nou niet dus. Ik wist in ieder geval dat ik niet hetero was, dus dacht ik nah ik ben dan denk bi. Dus dat heb ik ook een hele tijd gedacht. Maar het ding is dat ik met uitzondering van één persoon echt geen seksuele aantrekking tot jongens heb. Romantisch trouwens ook niet. Lol. Voor meisjes heb ik wel seksuele aantrekking, maar ook niet heel sterk. In ieder geval veel meer dan tot jongens. Nou is het zo dat ik ook eigenlijk geen romantische aantrekking tot meisjes heb gehad. Ik ben dus nog nooit in mijn leven verliefd geweest???????? Ik heb wel crushes gehad, en gedroomd dat een jongen mij verkering vroeg, maar meestal had die jongen geen gezicht en ook geen naam en was het puur materialistisch en om het feit dat ik me echt kut voelde en wilde dat er iemand was die van me hield. Met meisjes heb ik meer een soort friend-crush. - Is that a thing? I just made it a thing.- Dit houdt in dat ik zoveel van mijn beste vriendinnen hou, dat ik er gewoon een beetje verward van word en ze leuk vind. Maar niet VLINDERS IN MN BUIK HOOFD OP HOL IK WIL MET JE TROUWEN EN KINDEREN MET JE HEBBEN leuk. Gewoon heel lowkey.
Ik weet dus echt bij god niet wat het nou is. Ben ik aromantisch? Of demi? Of grey? Of aego? Waarom heb ik wel crushes maar niet zoals normale personen? Ben ik überhaupt bi? RIP.
Aromantic: not being able to experience romantic attraction
Greyromantic: A grey-romantic (gray-romantic) is a person with a romantic orientation that is somewhere between aromantic and romantic.
For example, a gray-romantic may:
-Experience romantic attraction but not very often.
-Experience romantic attraction, but not desire romantic relationships.
-Desire relationships which are not quite platonic and not quite romantic.
Demiromantic: A type of grey-romantic who only experiences romantic attraction after developing an emotional connection beforehand.
Aegoromantic: Someone who enjoys the idea of romance, but does not wish to be a participant in romantic activities / a disconnection between oneself and a romantic target.
Ha funny ik heb het niet op een rijtje NICE
He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.