• Fren attendeerde me op het feit dat ik het machtig mooie en ronde getal 48.000 heb bereikt. Tijd voor een feestje dus! Geen feestje is compleet zonder taart, lekkere drankjes en, voor een feestje a lá Erieka mogen katten ook niet ontbreken! Bereid je dus voor op een dramatische speech, katten, taart en lekkere drankjes!

    Maestro, muziek!



    Ahum, daar komt 'ie dan hè? De lang verwachtte speech...

    - Drumroll -



    Wel, toen ik hier op Quizlet kwam, had ik zoals de meeste mensen geen posts. Gewoon nul, niks, nada, noppes. Toen werd ik, na langere tijd slechte stories schrijven die van geen kant klopten, bekend met het forum. Vanaf toen werd ik actief, enorm actief. Nu we al vijf jaar verder zijn, heb ik dan dus ook meer dan 40.000 posts. Op deze site heb ik veel dingen geleerd, veel creativiteit geuit, een lach meegemaakt, een traan gelaten, vrienden gemaakt en bovenal heel veel lol gehad. Ik hoop dat dit nog lang zo mag voortduren en dat jullie nog lang van mijn Pim-topics mogen genieten! C:

    En dan nu... Tijd voor taart! Wees er maar snel bij, voor je het weet hebben de katten alles al opgegeten, haha.



    En dan proosten we ook nog even; op een lang, plezierig en met katten gevuld Quizlet. PROOST!


    26 - 02 - '16

    Food en aandacht. How happy I am.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    PIM TOPICS *STROOIT CONEFFTI*
    Gefeliciteerd met deze mijlpaal!:Y) Ik snap nooit hoe mensen zoveel posts kunnen hebben.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Whoopwhoop!
    Gefeliciteerd en ik hoop dat je het forum nog lang blijft verblijden met je aanwezigheid! *O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hihi thank you all <3


    26 - 02 - '16

    Haha, dit topic vat een groot deel van jouw aanwezigheid op Q heel mooi samen. Heel, heel, heel veel katten. :Y)

    Gefeliciteerd, Erieka! Op naar de 50k, lijkt me. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hahah, ja, katten zijn gewoon alles c;
    Maar die 50k komt wel goed. Nog voor het einde van het jaar, hoop ik dan, maar dat weet ik niet. Ik ga mijn best doen :Y)


    26 - 02 - '16

    Whoopwhoop! Gefeliciteerd! Op naar de 50.000!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb ongeveer 10% aan posts in vergelijking met jouw aantal haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly