• Hoi! Ben ik alweer. ik ben veel te vinden in dit gedeelte van het forum (oops not so oops)

    Ik ben namelijk bezig met alle ideetjes en verhalen die ik had en half opgeschreven heb te gaan uitwerken. gaat lang duren i know.
    Nu zoek ik een titel voor een verhaal waar ik al even aan schrijf:
    Het is gebaseerd op Assepoester maar dan in de moderne tijd.
    Ella Glass (lekker cliché) is een derdejaars studente aan Oxford in London als haar moeder met het nieuws komt te hertrouwen met een miljoenenman in de Verenigde Staten.
    Ella verhuisd naar New York, waar ze tijdens de komende zomer een baantje heeft als kantoor assistente van Jack Rochester, van PRINCE Enterprise Holdings, Inc.
    Ella kan echter de lust en het schaamrood om haar kaken niet goed in bedwang houden als ze die ene man tegenkomt, waar ze wel erg intiem onderonsje mee deelde in de garderobe van The Plaza, terwijl het bruiloftsfeest in volle gang was.
    En dan niet te vergeten de problemen die twee wel heel jaloerse stiefzusters met zich meebrengen.

    Genre: New Adult, Erotiek, 18+ , Romantiek

    Ik heb het liefste een Nederlandse titel, maar ik kan echt niks bedenken wat me passend en pakkend genoeg is.
    Dus wie creatief is - alvast bedankt voor je hulp!


    The Definition of Insanity

    Ik weet geen titel, maar wil het heel graag lezen.

    Ik zou het denk ik heel simpel Ella Glass noemen, meer komt er even niet in me op, geheh


    obsessive rage