• Ik denk dat het een spel is... Vrij eenzeidig though ;')
    Maar je mag me alles vragen, je mag zelfs heel persoonlijke dingen vragen en ik zal de vraag beantwoorden! Mocht de vraag gaan over iets wat als 18+ geschaald kan worden zal ik het antwoord in een spoiler vorm plaatsen (dus klik de spoiler als je 18+ bent OF te nieuwschierig OF niet 18+ maar wel volwassen genoeg om het te lezen. Mag ik die laatste twee dingen verantwoord zeggen? Vast niet).


    :'D

    [ bericht aangepast op 22 juni 2016 - 11:08 ]


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Wat zijn je hobby's?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gibigianna schreef:
    Wat zijn je hobby's?


    - schrijven, meer persoonlijk dan voor iemand anders,
    - tekenen, zowel persoonlijk als in opdracht,
    - lezen, (lees o.a. epub illegaal downloaden, mijn ereader volstampen en vervolgens maar de helft lezen)
    - longboarden <3


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    1. Welke rol denk je dat eer speelt in de huidige maatschappij?
    2. Vind je het makkelijker om lief te hebben of liefgehebt te worden?
    3. Wat is tijd?


    -

    Towns schreef:
    1. Welke rol denk je dat eer speelt in de huidige maatschappij?
    2. Vind je het makkelijker om lief te hebben of liefgehebt te worden?
    3. Wat is tijd?


    1. Goeie vraag... Ik denk dat eer en respect een vrij breed begrip is. We zijn ver gekomen; neem bijvoorbeeld de gayparade! Ik zit momenteel in London en dit is het eerste(!) jaar dat er een gayparade is. Ik snoof, denkend 'eerste jaar? Pff, kijk eens naar Nederland!'. Maar tegelijk zit de maatschappij in een eersituatie die ik niet snel opgelost zal zien (na mijn mening); laten we meer vluchtelingen het land in? Moeten we ze er niet meer inlaten? Moeten we families terugsturen? Moeten we ze minder geld geven?
    Het is complex. Ik denk dat eer/respect in de huidige maatschappij (en al helemaal op het moment) een grote rol speeld en wss ook altijd zal spelen. Respect is de basis van de maatschappij, zoals het rechtsstelsen. Daarbij is respect belangrijk. Je wilt gerespecteerd en gewaardeerd voelen, je wilt eer verdienen en behouden.
    goed, uuh, zoiets? ;')
    2. lief te hebben, zeker weten. Sinds jongs af aan ben ik gepest geweest, zowel door medeleerlingen, onbekenden als docenten, en het mij dusdanig gebroken dat ik denk dat 'liefgehebt worden' nooit makkelijk zal zijn. Ik dank dankjewel zeggen en dankbaarheid tonen, maar mijn gevoel zal mij ALTIJD vertellen dat diegene het niet werkelijk meent, of maar halfjes meent.
    Mijn ouders en zus zijn een uitzondering op deze regel. Maar zelfs mijn beste vriendin die ik ken van groep2 en mijn huidige vriend waar ik al 2 jaar een relatie mee heb kunnen mij moeilijk overtuigen.
    3. niks, het is een verzonnen begrip om een betekenis te geven aan iets wat eigenlijk maar vagelijk een iets is. Ja, we worden ouder, ja, het is een uur later dan een uur geleden. Wat is een uur? minuut? seconde? het is niks. Wij hebben als mensen een klok gemaakt en besloten wat een seconde is, hoeveel seconden een minuut is en hoeveel minuten een uur is. Wij hebben het VERZONNEN om een betekenis te geven aan iets. Tijd opzich is niks, leven is daarentgeven wel iets.

    Moeilijk vragen :o
    Hoop ze een beetje beantwoord te hebben :'D


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Ben je achttien jaar of ouder? Sorry zit in mijn tentamen week ben in een verschrikkelijke bui


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    Ben je achttien jaar of ouder? Sorry zit in mijn tentamen week ben in een verschrikkelijke bui


    shame on you :'P
    Ja, ik ben 20 (:


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Sorry, maar ik zie het steeds vaker voorbijkomen en ik irriteer me er echt lichtelijk aan. Het is 'me' niet 'my' in de titel. 'Ask mé anything.' Nogmaals, niet gemeen bedoeld.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Daimon schreef:
    Sorry, maar ik zie het steeds vaker voorbijkomen en ik irriteer me er echt lichtelijk aan. Het is 'me' niet 'my' in de titel. 'Ask mé anything.' Nogmaals, niet gemeen bedoeld.


    O sh!t, sorry, dat is een typefout /:
    Dat is iets wat nogal obvious is eigenlijk haha, snap niet dat dat bewust word gedaan... Maar alles wat ik type is rood omdat ik op een niet-NL-talige pc zit zonder check op NL/ENG, dus tja... Ik zie rood, letterlijk :'P


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Altrados schreef:
    (...)

    O sh!t, sorry, dat is een typefout /:
    Dat is iets wat nogal obvious is eigenlijk haha, snap niet dat dat bewust word gedaan... Maar alles wat ik type is rood omdat ik op een niet-NL-talige pc zit zonder check op NL/ENG, dus tja... Ik zie rood, letterlijk :'P

    Hehehehe. Wat afwisseling van kleur zou fijn zijn. En daar hoef je je excuses niet voor aan te bieden. Het viel me alleen op c: (Even een serieuze vraag, hoe kan alles rood zijn op een PC? Daar heb ik namelijk nog nooit van gehoord. Heb je misschien een screenshot? :'D)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 17:50 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Daimon schreef:
    (...)
    Hehehehe. Wat afwisseling van kleur zou fijn zijn. En daar hoef je je excuses niet voor aan te bieden. Het viel me alleen op c: (Even een serieuze vraag, hoe kan alles rood zijn op een PC? Daar heb ik namelijk nog nooit van gehoord. Heb je misschien een screenshot? :'D)


    IK KAN DE PRNTSCREEN KNOP NIET VINDEN paniek

    Als ik 'm vind stuur ik er eentje :'). Alles word rood onderlijnd zegmaar.
    Daarbij ben ik onwijs dyslectisch dus kan heel slecht mijn eigen fouten er uit halen :c

    Haha nouja vind het altijd wel netjes om mijn excuses aan te bieden ;'). Daarbij is het denk ik ook een deel onzeker zijn of een soort angst om mensen te beledigen. Klinkt dat logisch? (:'


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Ik heb de titel voor je aangepast. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Cynic schreef:
    Ik heb de titel voor je aangepast. ^^


    Held, Dankjewel ^^


    I can't stop 'til the whole world knows my name