ZEIK TOPIC
Ik studeer. Dat is leuk. Haha. Ik heb een kut school, maar een leuke opleiding. Om maar even wat dingen te noemen:
1. Een docent stuurt vlak voor de meivakantie een enorm lange mail met al dingen die voor het einde van de vakantie af moeten zijn en sluit af met: En als jullie dan nog tijd overhouden wens ik jullie een fijne vakantie.
2. Om je EC's te halen voor een module (7 punten) pas als je alles hebt afgrond en gehaald. Dus mocht je alle verslagen wel goed hebben maar falen in je tentamen dan krijg je geen punten voor die module tot dat je je tentamen wel hebt gehaald.
3. Docenten komen 3-2 voor de deadline pas met criteria en aanvullende criteria
Dit is slechts een kleine selectie. Wat er nu gaande is is dat we donderdag alle laatste verslagen hebben ingeleverd. Vandaag hadden we porfolio toetsen voor studieloopbaanbegeleiding (om te kijken of je alles gedaan hebt) en morgen hebben we twee tentamens. Dat is al pittig klote. Maar om het nog erger te maken moeten we woensdag nog een presentatie doen (die ons cijfer bepaalt voor een van de modules). Nu zouden we uiterlijk vandaag te horen krijgen of het verslag dat we moeten presenteren "groen licht" krijgt. We kregen dus niet een mail. Kort samengevat: er is een groep die niet "groen licht" heeft gekregen en dus niet mag presenteren. Die krijgt dan nog apart bericht. Voor de andere groepen geld: geen bericht is goed bericht. Maar we zijn meer dan een half uur verder. Voor zover we weten heeft nog niemand een mail gehad. En nu zit iedereen als nog in spanning. Want tja communicatie why?
©1998