Khal schreef:
(...)
Oh, die vind ik echt héél erg mooi!
(bloos) Ik wilde heel graag een feniks, omdat die natuurlijk staan voor onsterfelijkheid en dergelijke. Ik heb immers best heel veel meegemaakt de afgelopen jaren en altijd doorgezet als een feniks die telkens herboren wordt uit de as, wanneer ik compleet aan de grond zat en het echt niet meer zag zitten. Het sluit die tijd voor mij af en helpt mij hopelijk ook altijd wanneer er weer zo'n moment is dat ik het echt niet zie zitten, om toch weer door te zetten. Plus het is nog een beetje gelinkt aan Harry Potter ghehehe. Ik ben echter totaal geen fan van drukke kleurige tatoeages dus kwam ik op zoiets uit. Ik twijfel alleen nog heel erg of ik hem op mijn onderarm/pols of op mijn schouderblad zou laten zetten, maar ik woon nog wel even thuis, dus ik heb nog tijd om die beslissing te nemen. Ik denk dat schouderblad het handigst is, omdat je dat bij een T-shirtje niet zit en mogelijk makkelijker is met het vinden van een baan en alles. Bij je pols/onderarm zou je iets met lange mouwen moeten dragen om te bedekken, maar ik vind dat wel ook een hele mooie plek.... Maar ja twijfels.
OT: Ik ben overigens heel benieuwd naar het eindresultaat ^^
Happy Birthday my Potter!