• Ambulatis in nocte
    Het is mijn idee om een RPG te maken gebaseerd op the Walking Dead. Het plan is om dus twee ‘‘gebieden’’ te maken waar je je in kunt bevinden. De buitenwereld en een safe haven. De safe haven stel ik me voor in een oude fabriek, op een bedrijventerrein. Onder de buitenwereld versta ik de omliggende dorpen, bossen, etcetera. Ik wilde dan een soort kaart maken met dus het terrein erop, en de verschillende gebieden en daar foto's voor zoeken etc.
    Mensen moeten dus beginnen in de RPG in de buitenwereld, en kunnen ervoor kiezen om daarbuiten te blijven, of op zoek te gaan naar het veilige gebied.
    Elk gebied heeft een bepaald ‘‘veiligheidsniveau’’, dus groen, oranje of rood, en afhankelijk van dat nivea is er een bepaalde hoeveelheid walkers (zombies). Verder wil ik nog random ‘‘outbursts’’ van walkers doen, dat er bijvoorbeeld een bericht komt ‘‘Pas op: een groep walkers van ongeveer 50 man komt richting ...’’. Verder wil ik het een allround RPG maken, dus met jongeren, mensen van rond de 40 en zelfs ouder, om het lekker divers te houden.
    Als jullie nog tips hebben, hoor ik het graag!

    *alvast mijn excuses voor als de titel niet klopt qua vertaling, hij hoort ‘‘walkers in the night’’ te betekenen maar als het fout is, laat het vooral even weten!

    Zou je geïnteresseerd zijn in meedoen?


    tya

    Niemand? No one likes zombies? :c


    tya

    Poshlost schreef:
    Niemand? No one likes zombies? :c


    I voted yes! :3


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    xVeertje schreef:
    (...)

    I voted yes! :3

    Yay! Haha. Enig idee wat ik er misschien nog bij zou kunnen voegen? en moet ik je waarschuwen als hij begint?


    tya

    Ik weet het nog niet. Ik zit al in een zombie-rpg maar de starter is niet meer online geweest sinds die begon, dus er is al twee weken of zo niet meer gereageerd. Dus twijfel :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Poshlost schreef:
    (...)
    Yay! Haha. Enig idee wat ik er misschien nog bij zou kunnen voegen? en moet ik je waarschuwen als hij begint?


    Volgens mij moet de titel overigens ''Ambulatories in nocte'' zijn, maar ik heb nog nooit Latijn gehad dus let hier niet op hahah

    Ik heb niet echt een toevoegingsidee, het is al mooi uitgewerkt. En graag! :3


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Khal schreef:
    Ik weet het nog niet. Ik zit al in een zombie-rpg maar de starter is niet meer online geweest sinds die begon, dus er is al twee weken of zo niet meer gereageerd. Dus twijfel :/

    Oh, meh, wel jammer!
    Ik miste het echt, een zombie RPG hehe. Ik wist niet dat er al een was.

    @xVeertje
    Ik zal eens wat verdere research gaan doen naar de titel, want ik weet het zelf ook niet ;c
    Ik zal je waarschuwen!

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 21:17 ]


    tya

    Zombies altijd +1. :Y)


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Poshlost schreef:
    (...)
    Oh, meh, wel jammer!
    Ik miste het echt, een zombie RPG hehe. Ik wist niet dat er al een was.


    Ja, maar dus niet actief. We zijn pas op pagina 2 van het speeltopic gekomen of zo en het is al dood. Lang niet iedereen postte, dus heel jammer. Denk wel dat ik dan aan deze mee zal doen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Khal schreef:
    (...)

    Ja, maar dus niet actief. We zijn pas op pagina 2 van het speeltopic gekomen of zo en het is al dood. Lang niet iedereen postte, dus heel jammer. Denk wel dat ik dan aan deze mee zal doen.


    Yay!
    en @ANTI: moet ik jullie beiden waarschuwen dan? Ik wilde hem eigenlijk vanavond nog plaatsen, maar ik wil wel een kick-ass layout en het is nogal laat, dus ik denk dat het van de week wordt (ik moet even kijken met examens, maarja, gezien ik toch top uitstelgedrag hebben, komt het er maandag wel. :')


    tya

    Poshlost schreef:
    (...)

    Yay!
    en @ANTI: moet ik jullie beiden waarschuwen dan? Ik wilde hem eigenlijk vanavond nog plaatsen, maar ik wil wel een kick-ass layout en het is nogal laat, dus ik denk dat het van de week wordt (ik moet even kijken met examens, maarja, gezien ik toch top uitstelgedrag hebben, komt het er maandag wel. :')


    Ja, is goed! Als je 'm vanavond toch nog opent dan zal ik hem waarschijnlijk wel zien verschijnen. ^^ Anders mag je me sowieso waarschuwen. :Y)


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Mijn vriendin is een kind van negen, als het nodig is

    @Shairell


    ik heb gestemd op

    TAM TAM TAM

    De bovenste :p


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Lijkt Me leuk!