• Hallo,

    Sinds een paar dagen bemerk ik een probleem bij het toevoegen van users aan mijn vriendenlijst.

    Als ik een user wil toevoegen, zou er een melding moeten verschijnen op diezelfde pagina, met zoiets als “deze persoon is succesvol toegevoegd aan je vriendenlijst” – toch?

    Maar als ik een user wil toevoegen (die nog niet op mijn lijst stond, daar ligt het dus niet aan) kom ik op dezelfde pagina uit als wanneer ik de username in de zoekbalk rechtsboven intyp. Wanneer ik dan terugga naar mijn vriendenlijst is deze persoon in elk geval wel toegevoegd.
    Ik heb dit bij elke toegevoegde user al gehad.

    Is dit probleem al bekend, en kan hier iets aan gedaan worden?

    Met vriendelijke groet,
    Einarr


    21072016

    Heb je dit op de mobiele of desktopversie? Of beide?
    Het is precies de eerste keer dat ik er van hoor. Ik ga het eens uitproberen. :-)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hmm. Ik kan jou zowel via mobiele versie als desktopversie toevoegen en ik krijg de melding.
    Wie probeerde je toe te voegen?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb het op de mobiele versie niet geprobeerd.

    Ik merk dit bij bijvoorbeeld Rafe, Anatomy, Amber738 en geloof dat ik dit ook bij Kabaneri gehad (inmiddels heet ze geloof ik Nakajima).


    21072016

    Is het inmiddels al opgelost?

    Want ik merk dat het toevoegen van Towns (voorheen Rigel) nu gaat zoals het hoort.


    21072016

    Einarr schreef:
    Is het inmiddels al opgelost?

    Want ik merk dat het toevoegen van Towns (voorheen Rigel) nu gaat zoals het hoort.

    Sorry, ik heb nog geen tijd gehad om dit verder te onderzoeken met de namen die je gaf. Bij mijn weten heeft ook niemand het doorgegeven aan Rutger.
    Dus als het nu misschien werkt, werkte het toen misschien ook wel, maar lag het op dat moment even aan je browser?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury