• Hogwarts will ALWAYS be there to welcome you home.




    Welkom in het praattopic voor de Hogwarts: School of Witchcraft and Wizardry RPG! Kom er gezellig bij zitten, neem een butterbeer en have fun!


    TOPICS
    » Praatopic
    » Rollentopic


    MEMBERS
    Burritho — Sarita — Speelt Jade Fay Rosewood, EmilyChloe Rhine
    Anatomy — Megan — Speelt Noah Matthew Rhine, Roslyn Olivia Ollivander
    Remarkeyable — Leonie — Speelt...
    Rickon — — Speelt Silver Sebastian Caylen
    Polovina — Lisanna — Speelt Amaliya Aaslaid
    Khal — Laura — Speelt Wesley Bakersville
    xVeertje — Vera — Speelt Malcolm Wayne Churchill, Chiara Niamh Fitzgerald
    Westwick — — Speelt Charlotte Clearwater
    Ziegler — Sanne — Speelt Maxim Nathaniel Chambers
    Velaris — Cheryl — Speelt...
    RichardSHarmon — Kelly — Speelt Perseus Ingram
    Camhanaich — Camilla — Speelt Geraint Delwyn Hughes, Maybelline Emilia MacAlister
    ANTI — — Speelt...
    Malec — Denize — Speelt Aydin Marina Belluci
    ItsImpossible — Jade — Speelt Alexis Warrington
    SphinxX — Speelt Aiden Harrison
    Aemilin — Milou — Speelt Lydia Maya Haynes, Liam Scott Harris
    TheseWords — — SpeeltCadi Aderyn Dill
    Aurea — — Speelt Acacia Pappalona
    Panix — — Speelt Anastacia Evina Reid

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 20:50 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil niet weer als een zeur overkomen maar ik wil jullie nogmaals attenderen dat er in deze RPG niks van te voren afgesproken wordt wat er in de RPG gaat gebeuren!
    Het viel mij zojuist op dat sommige mensen in gastenboeken met elkaar zitten te bespreken dat de twee karakters elkaar in de RPG leuk gaan vinden. Hierdoor gaan mensen zichzelf misschien wel buiten gesloten voelen en dat willen we voorkomen. Daarnaast is een RPG meestal leuker als dingen spontaan gebeuren!
    Ik wil dit niet meer zien, er zijn niet voor niets regels.
    Bedankt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    SadTech schreef:
    (...)



    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    (...)



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MT. Nogmaals sorry dat ik zo laat ben met mijn rollen ughhhh. I wanna join in on the fun :<


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    SadTech schreef:
    (...)



    Up with the sun. Gone with the wind.

    JoSnape schreef:
    (...)
    Iemand?
    (Ik voel me een beetje genegeerd ;))


    Ik heb alleen Wesley, die zit met Cadi te kletsen, maar ik weet niet of dat zo'n goed idee is? Jo is niet zo heel aardig, begrijp ik uit haar rol


    Ik heb trouwens even een algemeen vraagje: de RPG start dus op maandagavond. Hoe gaat het vanaf nu verder? Wordt dat straks aangepast naar een ander tijdstip, gaan we vanaf hier gewoon zo verder of hoe? Dit ken ik nog niet, ha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gibigianna schreef:
    (...)
    Lydia lijkt me iemand waar Mae wel nog mee in contact kan staan. Echt vrienden zijn ze dan niet, want Mae vertrouwt mensen niet echt (maar ze kunnen wel nog close worden ofcourse). Misschien komen ze elkaar tegen als ze richting de eetzaal lopen. Wat denk je ervan als ze gewoon toevallig naast elkaar lopen? Misschien kan jouw personage wel best beginnen praten tegen het mijne dan, want Mae zou het gesprek niet snel starten. (;
    Dus als je al meteen in je post wil zetten dat Mae toevallig naast Lydia loopt, is dat goed ^^


    Jaaa is helemaal goed! Lydia is meer het meisje wat zich nog wel een beetje populair probeert voor te doen, maar als ze iemand echt gewoon aardig is zal ze die ook blijven steunen en Mae is (volgensmij, voor zover ik haar rol heb gelezen) wel een 'goede vriendin' zegmaar, dat ze niet snel geheimen doorlult ofzo. Iets waar Lydia eigenlijk naar opzoek is, ena ls ze elkaar dan toevallig tegenkomen is dat helemaal mooi (:


    take risks

    Aemilin schreef:
    (...)

    Jaaa is helemaal goed! Lydia is meer het meisje wat zich nog wel een beetje populair probeert voor te doen, maar als ze iemand echt gewoon aardig is zal ze die ook blijven steunen en Mae is (volgensmij, voor zover ik haar rol heb gelezen) wel een 'goede vriendin' zegmaar, dat ze niet snel geheimen doorlult ofzo. Iets waar Lydia eigenlijk naar opzoek is, ena ls ze elkaar dan toevallig tegenkomen is dat helemaal mooi (:

    Super, dan zijn we dat eens. We zien wel hoe het verder groeit tussen hen twee ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Khal schreef:
    (...)

    Ik heb alleen Wesley, die zit met Cadi te kletsen, maar ik weet niet of dat zo'n goed idee is? Jo is niet zo heel aardig, begrijp ik uit haar rol


    Ik heb trouwens even een algemeen vraagje: de RPG start dus op maandagavond. Hoe gaat het vanaf nu verder? Wordt dat straks aangepast naar een ander tijdstip, gaan we vanaf hier gewoon zo verder of hoe? Dit ken ik nog niet, ha


    Het ligt er een beetje aan, hoe lang mensen dit leuk vinden. Als iedereen na een week over het avondeten schrijven geen inspo meer heeft, gaan we door met de volgende dag of doen we een timeskip naar het weekend of iets in die richting! Beantwoord dit je vraag?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    (...)

    Het ligt er een beetje aan, hoe lang mensen dit leuk vinden. Als iedereen na een week over het avondeten schrijven geen inspo meer heeft, gaan we door met de volgende dag of doen we een timeskip naar het weekend of iets in die richting! Beantwoord dit je vraag?


    Ja! Thanks :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gibigianna schreef:
    (...)
    Super, dan zijn we dat eens. We zien wel hoe het verder groeit tussen hen twee ^^


    Precies, komt vast helemaal goed ^^ , morgen schrijf ik mijn Lydia stukje, dus dat kan ik dan ook weer een beetje basseren op het jouwe (: (tenzij ik eerder post, maar dat zien we dan wel weeeer)


    take risks

    Aemilin schreef:
    (...)

    Precies, komt vast helemaal goed ^^ , morgen schrijf ik mijn Lydia stukje, dus dat kan ik dan ook weer een beetje basseren op het jouwe (: (tenzij ik eerder post, maar dat zien we dan wel weeeer)

    Okido ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    #Mayseus


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    #Mayseus

    Keiharde bromance #Mayseus


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Gibigianna schreef:
    (...)
    Okido ^^


    Ik heb mijn stukje af en post het zo (: , ik kan het altijd nog aanpassen ofcourse, maar ik hoop dat jij jouw stukje er ook op kunt basseren (noem je dat zo?) (:


    take risks