• Oké, we hebben een bunker. Dit is de bunker.



    Wanna have the bunker?

    Dan moet je een manier bedenken om de vorige eigenaar eruit te verjagen.
    Het gaat zo:

    Piet: Mijn bunker.
    Jan: ik zet harde muziek op zodat Piet eruit vlucht. Mijn bunker.
    Hans: ik laat een leeuw vrij die Jan verjaagt. Mijn bunker.


    Ik zal beginnen:

    Mijn bunker.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 11:45 ]

    Ik besta in elke realiteit. Alternatief of niet. Mijn bunker.


    ~ I'm a writer. Anything you say or do may be used in a story. ~

    Ik stuur Pim naar binnen die net zolang gaat janken tot je er zat van wordt en naar buiten gaat en ik ga naar binnen. Mijn bunker.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 14:11 ]


    26 - 02 - '16

    Ik lok Pim met kattenkoekjes naar buiten en gaat achter Pim aan. Mijn bunker.


    i wanna die with you once or twice.

    Ik laat een lieve kitten naar binnen en lok hem weer naar buiten met een bolletje wol. Waardoor jij vanzelf volgt om te kijken naar het kleine beestje.
    Mijn bunker.


    ~ I'm a writer. Anything you say or do may be used in a story. ~

    Ik huur een reus in die jou optilt en je buiten de bunker parkeert.
    Vervolgens ga ik snel naar binnen.
    Mijn bunker.

    Ik stuur die reus naar de bonenstaak met de gouden kip, hak de staak om en claim de bunker. Mijn bunker.


    obsessive rage

    Ik stuur tumblr-users op je af die om letterlijk alles wat je doet zeuren. Je wordt er gek van en gaat naar buiten, mijn bunker.


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Als ik de users heb neergeschoten van frustratie kom ik terug en zet jou eruit. Mijn bunker.


    obsessive rage

    Ik pak je geweer af en breek hem doormidden. Nu moet je een nieuw geweer kopen. In de tussentijd trek ik een kogelwerend vest aan zodat je mij tenminste niet neer kunt schieten. Mijn bunker.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 16:52 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dan sla ik je toch gewoon neer. Mijn bunker.


    obsessive rage

    Ik jat een ijskocar en laat iemand daarin rondrijden. Je wordt gelokt door het geluid van de ijskocar en volgt het. Daarna ga ik de bunker in. Mijn bunker.


    26 - 02 - '16

    Niemand (en zelfs niemand) slaat "humanity's strongest soldier" neer. Ik stuur een Titan achter je aan, die je de bunker uit jaagt. Mijn bunker.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik verander in een Titan, pak je op en gooi je naar Africa. Dan word ik weer klein en kruip in de bunker. Mijn bunker.

    Ik gebruik mijn 3 manoeuvre gear om je neer te halen. Mijn bunker.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben klein en schattig, dus niemand durf me neer te schieten. Maar eenmaal binnen voer ik m'n ninja moves uit en vlieg je het bunker uit.
    Mijn bunker.