• Oké, we hebben een bunker. Dit is de bunker.



    Wanna have the bunker?

    Dan moet je een manier bedenken om de vorige eigenaar eruit te verjagen.
    Het gaat zo:

    Piet: Mijn bunker.
    Jan: ik zet harde muziek op zodat Piet eruit vlucht. Mijn bunker.
    Hans: ik laat een leeuw vrij die Jan verjaagt. Mijn bunker.


    Ik zal beginnen:

    Mijn bunker.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 11:45 ]

    Ik steek de bunker in de fik en laat hem daarna onder mijn naam herbouwen. Mijn bunker.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik scheur je eigendomsbewijs doormidden en zeg dat de bunker van mij is. Mijn bunker


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik kruip erbij. Onze bunker.


    obsessive rage

    Ik heb kopieën van het contract en getuigen om het te bevestigen, dus ik schop jullie eruit. Mijn bunker.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik koop alles over en schop Bruch eruit. Mijn bunker.


    obsessive rage

    Ik gooi een bom vlak voor de bunker zodat Verloren wegvlucht. Mijn bunker.


    How you doin'

    Ik kom samen met Voldemort aangelopen naar de bunker en jaag Cotton weg. Mijn bunker.


    You are my piece of paradise.

    Ik ontwapen Voldie en breek zijn toverstaf waardoor Volpina vlucht. Mijn bunker


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik zeg tegen ProngsPotter dat James buiten staat te wachten. Mijn bunker.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik sta inderdaad buiten te wachten en loop naar binnen. Gooi iedereen eruit en ga weer slapen.
    Mijn bunker.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zet klassieke muziek op. Ik heb mijn stem nog steeds niet terug, en dus kan ik helaas niet meezingen.

    Mijn bunker.

    Mijn bunker is niet over te kopen want ik verkoop hem niet. Ik schop iedereen die illegaal in mijn bunker zit eruit en zet rock muziek op i.p.v. klassiek want het is mijn bunker en ik doe ermee wat ik wil. Mijn bunker.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik installeer een flatscreen tv en een immense geluidsinstallatie in de bunker en speel Sirius' dood af. Uit totale miserie loopt Wendy naar buiten. Mijn bunker.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik schakel de stroom uit waardoor Leah vergeet op te letten en ik de bunker + de tv en de installatie inpik. Mijn bunker.


    How you doin'

    Ik ben een dief en pik alles in. Te beginnen met een marathon Jurassic Park. Mijn bunker.


    ~ I'm a writer. Anything you say or do may be used in a story. ~