Elin
Ekaterina Alyona Ivanovna | Kroonprinses Moskovisch |
Ik denk dat Elin ergens heel nieuwsgierig, maar lichtelijk afstandelijk zou zijn naar haar toe.Vooral omdat Kat uit zo'n ver land komt. Misschien dat ze Cat wat meer zal accepteren zodra ze erachter komt dat Kat net als haar vij en spontaan is en van lezen houdt.
Gavina Maria Stewart | Kroonprinses Schotland |
Gavina heeft Elin altijd al van gehouden en nooit heeft Elin iets anders willen doen dan haar zus steunen in haar weg naar leiderschap. Elin is al dol op haar en wat Gavina's keuze ook zal zijn hier aan het Franse hof, Elin zal achter haar staan.
Emma Green. | Kroonprinses Engeland |
Emma zal geen eerlijke start krijgen, omdat ze de kroonprinses van Engeland is en haar land dus het land probeert binnen te vallen waar Elin's zus over zal gaan regeren. Echter denk ik wel dat kwa innerlijk Elin Emma zeer zou waarderen aangezien ze wel het een en ander gemeen hebben. Misschien dat Elin haar wel een beetje te Vain zou vinden.
Mabelia Sofia Bladewell | lady-in-waiting, Engeland|
Elin zou Mabelia misschien een beetje te ouwelijk vinden qua innerlijk, omdat Mabelia weinig tot geen spontane en impulsieve karaktertrekken heeft. (Kan nog veranderen indien innerlijk niet af is)
Matthís Francis Beaumont | Kroonprins Frankrijk |
Elin zou graag zien dat de jongeman zich wat minder zorgen maakt, aangezien ik denk dat hij erg gespannen zou overkomen op haar. De blauw grijze ogen zouden ook een bepaalde interesse bij haar opwekken,
Nathanaël De Poitiers | Illigitimate kind, van Frankrijk |
Elin zal een zekere interesse naar hem toe hebben, omdat hij net als haar illigitimate is en omdat ze dus deels in hetzelfde schuitje zitten, ook vindt ze de Franse broers plaatjes om naar te kijken.
Romeo
Ekaterina Alyona Ivanovna | Kroonprinses Moskovisch |
Ik denk dat het Romeo niet zo aan zou staan dat er niet tot haar door te dringen valt, maar dat hij haar spontaniteit wel zou kunnen waarderen.
Gavina Maria Stewart | Kroonprinses Schotland |
Romeo zou Gavina op het eerste gezicht zeker al aardig vinden, aangezien ze niet zo uit de hoogte is en zou haar een mooie verschijning vinden.
Emma Green. | Kroonprinses Engeland |
Romeo zou haar op het eerste gezicht misschien een beetje Arrogant vinden, maar misschien als ze elkaar beter leren zou hij denk ik wel kunnen waarderen dat ze bijvoorbeeld van schrijven houdt en van discuseren, dat ze iemand is die hem een beetje tegenwicht kan bieden. Ook zou hij haar uiterlijk kunnen waarderen
Mabelia Sofia Bladewell | lady-in-waiting, Engeland|
Mabelia zou hij zeker beschouwen als een zeer mooi meisje, een plaatje, maar misschien een beetje te serieus, veel te serieus. (Kan veranderen indien innerlijk nog niet af is)
Matthís Francis Beaumont | Kroonprins Frankrijk |
Franse mensen heeft Romeo altijd maar weinig problemen mee gehad, ook zou hij begrip hebben voor de 'arrognte' houding van Matthís, aangezien Romeo ook weet wat er komt kijken bij zo veel verantwoordelijkheid.
Nathanaël De Poitiers | Illigitimate kind, van Frankrijk |
Romeo zou misschien op het eerste gzicht niet veel aandacht aan de jongen schenken, maar op innerlijk en hobbies hebben ze best wat met elkaar gemeen.
Klaar ofzo, mijn eerste indruklijstjes staan ^^.
[ bericht aangepast op 17 juni 2016 - 14:57 ]
We've lived in the shadows for far too long.