• Op het moment voelt quizlet niet meer 100% als mijn veilige thuis en daarom ben ik de afgelopen weken ook minder tot zelfs niet online geweest. Nu ik sinds vanmorgen weer online kwam om nieuwe hoofdstukken te activeren van mijn verhalen bleef ik even online en was ook weer even op het forum (dat was lang geleden).

    Ik heb het idee dat iedereen me niet zo heel leuk meer vindt na al het gedoe op het forum laatst (meerdere users hadden er last van en dat snap ik heel goed) en daarom wil ik graag mijn excuus aanbieden. Het was die keer onder andere mijn schuld dat alles begon en dat het al een tijdje niet zo lekker meer gaat op het forum.

    Na dit alles kan ik voor mijn gevoel niet meer online zijn en actief zijn op het forum alsof er niets gebeurd is. Dus bij deze nogmaals excuses en ik hoop dat alles snel weer leuk is voor iedereen en dat een akkefietje als laatst niet weer voorkomt. Met mij niet en met anderen niet, want Quizlet is toch veel leuker en gezelliger als iedereen elkaar kan verdragen en elkaar in zijn waarde laat. Iemand aardig vinden is een hoog doel, maar normaal doen als je iemand niet mag is al een heel goed streven.

    Heb ik iets gemist?


    Your make-up is terrible

    Ik weet in alle eerlijkheid niet zo goed over welk gedoe het nu gaat, maar het is altijd jammer als iemand zich onprettig voelt hier. Hopelijk kan dat weer worden opgelost, want het is inderdaad stukken gezelliger als iedereen vriendelijk tegen elkaar is (of op z'n minst verstandig genoeg is om te zwijgen wanneer het de andere kant op gaat). ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Op het moment heb ik geen flauw idee meer waar het over gaat, maar voel je alsjeblieft gewoon weer thuis hier. Want ook jij verdient het om je welkom hier te voelen. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Assassin schreef:
    Heb ik iets gemist?

    Een tijdje geleden (een maand ofzo) waren er verkeerde spanningen tussen een andere user en mij, waarin de reacties soms best hard heen en weer gingen. En later weer met andere users, maar nu ik een tijdje weg ben geweest hoop ik dat alles afgekoeld is en we allemaal zonder verdere problemen samen op quizlet kunnen leven.

    welkom terug (K)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Square schreef:
    Ik weet in alle eerlijkheid niet zo goed over welk gedoe het nu gaat, maar het is altijd jammer als iemand zich onprettig voelt hier. Hopelijk kan dat weer worden opgelost, want het is inderdaad stukken gezelliger als iedereen vriendelijk tegen elkaar is (of op z'n minst verstandig genoeg is om te zwijgen wanneer het de andere kant op gaat). ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb het denk ik allemaal niet meegekregen, maar ik vind het vervelend dat je jezelf niet meer volledig thuis voelt. Hopelijk zorgt deze stap ervoor dat je jezelf wel weer fijn voelt op deze site, want ik ben het helemaal eens met de woorden die je zelf al zegt. (bloos)


    She's imperfect but she tries

    Ik heb er in ieder geval niets van meegekregen, want ik heb geen idee waar het over gaat, terwijl ik hier toch echt iedere dag zit. Maar, ik hoop dat je je toch weer fijn gaat voelen hier! :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Blijkbaar is het toch niet zo erg, want niemand weet waar het over gaat. :') Je bent alvast terug welkom.


    Take me to wonderland

    Hahah, ja, ik merk het. Ik ben wel blij dat niemand het meegekregen heeft. In ieder geval de users niet die tot nu toe reageerden.
    Misschien ligt het ook wel aan mijn veranderde usernaam (:

    Ik weet wel waar dit allemaal over gaat en vind het heel dapper en goed van je dat je hier zo openlijk je excuses voor aanbied. Ik hoop oprecht dat je je snel weer helemaal thuis voelt hier, want dat verdien je zeker.


    Happy Birthday my Potter!

    GiIderoy_ schreef:
    Op het moment heb ik geen flauw idee meer waar het over gaat, maar voel je alsjeblieft gewoon weer thuis hier. Want ook jij verdient het om je welkom hier te voelen. <3


    I'm your little ray of pitch black.

    GiIderoy_ schreef:
    Op het moment heb ik geen flauw idee meer waar het over gaat, maar voel je alsjeblieft gewoon weer thuis hier. Want ook jij verdient het om je welkom hier te voelen. <3


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    GredWeasley schreef:
    Ik weet wel waar dit allemaal over gaat en vind het heel dapper en goed van je dat je hier zo openlijk je excuses voor aanbied. Ik hoop oprecht dat je je snel weer helemaal thuis voelt hier, want dat verdien je zeker.



    Waardering voor die GIF _O_

    Maar ik hoop dat je je hier snel ook weer gaat thuisvoelen, en dat je ook weer kan genieten van Q joh!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik weet niet eens over welk akkefietje je het hebt als ik heel eerlijk ben. Ik denk dat je het voor jezelf een stuk groter maakt dan het uiteindelijk is.(: Dat vind ik erg jammer en ik hoop dat je het snel achter je kunt laten.<3


    You were born original, don't die as a copy.