• Ik kan niet meer op de gb van een vriendin van me komen. Zij kan dat zelf ook niet, we krijgen een melding dat er een 'internal server error' is. Waar ligt dit aan? Ik heb het alleen bij haar gb.

    Cookies/Browsegegevens verwijderen werkt 9/10 keer. Heb je dat al geprobeerd?

    Mijn vriendin heeft het ook dus dat zou vreemd zijn.. Ik heb geen cookies op mijn mobiel.

    Aurea schreef:
    Mijn vriendin heeft het ook dus dat zou vreemd zijn.. Ik heb geen cookies op mijn mobiel.

    Als het goed is wel. Kan je bij internet instellingen verwijderen. Dus als je op internet zit, vaak rechts boven.
    Geschiedenis > browse geschiedenis verwijderen

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 11:11 ]


    ~

    Wat bedoel je precies met "op de gb"? Kan je niet op het profiel komen, werkt het venstertje om te typen niet of krijg je de foutmelding pas als je verstuurt? En om welk account/welke user gaat het?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik kan in principe niet op haar profiel komen. Het gaat om Girlicious.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 11:12 ]

    Nu je het zegt, ik kan ook niet op haar profiel kijken (mobiele versie). Krijg deze melding:

    Internal Server Error
    The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
    Please contact the server administrator at webmaster@quizlet.nl to inform them of the time this error occurred, and the actions you performed just before this error.
    More information about this error may be available in the server error log.
    Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 11:15 ]


    ~

    Scapegoat schreef:
    Nu je het zegt, ik ook niet op haar profiel

    Ik ook niet.


    i wanna die with you once or twice.

    Scapegoat schreef:
    Nu je het zegt, ik ook niet op haar profiel.

    (...)


    Ik heb het even geprobeerd en ik kan ook niet op haar profiel komen.

    Je krijgt deze melding:
    Internal Server Error

    The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

    Please contact the server administrator at webmaster@quizlet.nl to inform them of the time this error occurred, and the actions you performed just before this error.

    More information about this error may be available in the server error log.

    Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.


    -

    Dan kan waarschijnlijk niemand het. Kan ze wel online komen?


    ~

    Heeft ze voordat hij deze fout gaf, haar profiel aangepast?


    Deep inside, I've never felt alive

    Cynic schreef:
    Heeft ze voordat hij deze fout gaf, haar profiel aangepast?

    Dat wilde ik net zeggen! Heb ik ook een keer gehad met een topic. Toen gebruikte ik perongeluk een verkeerd tekentje waardoor ik er niet meer in kon komen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Aurea was me al voor met een topic aanmaken zag ik
    Ik heb mijn profiel begin mei aangepast dus het zou wel heel raar zijn als daar nu pas klachten over komen
    Zelf krijg ik diezelfde melding als die jullie krijgen
    Eerst gaf ik mijn telefoon de schuld maar daar ligt het dus niet aan
    Ik kan opzich alles nog op Quizlet. Behalve dus naar mijn gb
    Dat kon vanochtend tot een uur of 8 nog wel gewoon

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 12:57 ]


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Vreemd dat het alleen bij Girlicious zo is.. Misschien is dit een gevalletje voor Rutger?

    Aurea schreef:
    Vreemd dat het alleen bij Girlicious zo is.. Misschien is dit een gevalletje voor Rutger?


    Ik geraak er ook niet op. Ik ga het even bespreken, maar als ik dit zo zie, denk ik inderdaad dat we zullen moeten wachten op Rutger. Of het moet spontaan vanzelf verdwijnen. Erg vervelend, maar gelukkig werkt verder alles nog wel, want anders zou het al helemaal naar zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb Rutger net een pb gestuurd en de situatie uitgelegd.
    Nu maar even wachten op een reactie
    Want verder zou ik het zelf ook zo snel niet weten


    "It means no worries, for the rest of your days"