FindingDory schreef:
Ik loop nu het risico dat ik als een b*tch wordt bestempeld, maar jeez, das een echte klote usernaam hoor
Nee hoor. Je hebt een heel goed punt. Dit is echt dieptriest.
Metamorphoses schreef:
Ik zag hem echt veranderen van de ene seconde op de andere! :'D
Goh, ik heb best wel een hekel aan m'n -eah usernames, ha! :'D Newbietijdjess
EDT: waarvoor staat die nu ook alweer? :p
Hij staat voor Teigetjes "Dubbeldikkedwarsgestreeptesuperstrakkestuit" en is uit te spreken als "De D D D G Drie maal (als in keer) een (niet één) S". En hahaha, die herinner ik me ook nog. Nu ja. Ik heb ook nog ergens een xAquamaris of zoiets liggen, dus die zijn ook triest hahaha. :'D
Daimon schreef:
De eerste paar usernames, maar vooral candiejj :'D Dat was echt.. niet te begrijpen.
Ach, de eerste paar usernames zijn bij iedereen achterlijk. Sterkte.
Burritho schreef:
Toen ik alleen de username las dacht ik dat je een troll was. Sorry.
Ik kan niet boos op je zijn, want niemand met een goed werkend brein zou die username nemen.
Square schreef:
Oh gosh, Leah. Het is wel heel herkenbaar! Dat is één positief ding dat ik erover kan zeggen. Nog een positief ding: iedereen zal waarschijnlijk enorm opgelucht zijn als de maand voorbij is. En wat is er nou fijner dan iets om naar uit te kijken?
Mijn enige andere username was Ikkehh. Haat is niet helemaal het juiste woord, maar ik keek er vanmiddag nog hoofdschuddend naar, want het voelt toch als een duistere periode uit mijn geschiedenis.
Hahaha, bedankt voor de positiviteit die je in deze duistere tijden brengt. Ik had er nood aan.
Ik kan niet zeggen dat ik me Ikkeh nog herinner, maar ik kan me inbeelden waarom dat als een duistere periode aanvoelt.
Lindemann schreef:
Ik heb nog een verzameling Tokio Hotel namen liggen. (wbw) Ik ben al jaren geen fan meer, maar ik heb nog steeds (vreemd genoeg) het instinct hen te verdedigen als ze beledigd worden. En dat is zo ongeveer 85 % van de tijd dat hun naam naar boven komt.
Ik vind fannamen altijd leuk, doet er niet toe van wie! En je dinonamen vond ik ook wel leuk, haha.
Scribe schreef:
Whuuut. Was dat december 2014? Oh wat gaat de tijd snel.
I know, right?! De tijd vliegt echt! Hopelijk vliegt deze maand ook voorbij.
Inktzwart schreef:
Oh Waha. Ik vind mijn oude username TheMagicStory echt flut
Haha, nu ja, ik geloof dat iedereen wel spijt heeft van z'n eerste usernames. Veel sterkte met de verwerking.
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried