• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    My bad!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 0:12 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mentys schreef:
    Schweinsteiger is nou eens wat je noemt een voetballer!


    Ja, echt wauw. Echt een knaller van een afsluiter dit (bloos)

    Maakt het feit dat ik nog steeds mijn studiewerk niet normaal kan doen en ik stiekem echt nood heb aan pijnstilling best wel heel erg goed.


    Happy Birthday my Potter!

    lol, ik heb niks gedaan voor Duits. Dat wordt een prachtig examen morgen. *huilt in een hoekje*

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 22:58 ]


    kindness is never a burden.

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Ja, echt wauw. Echt een knaller van een afsluiter dit (bloos)

    Maakt het feit dat ik nog steeds mijn studiewerk niet normaal kan doen en ik stiekem echt nood heb aan pijnstilling best wel heel erg goed.

    Zeker! Wat ben ik blij dat hij toch nog even mocht spelen van Löw.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Goed dus nu ben ik me weer aan het aanstellen




    Tijd om mezelf wederom in slaap te janken


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    So that was awkward.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Kon ik er maar met iemand over praten. Maar mijn ouders maakt het niets uit en mijn zusje zegt dat Christina het wel verdiend moest hebben. Bitch.


    ~

    Ik ben gewoon een beetje moe van alles en ik wil rust, jongens, maar nope. In plaats daarvan heb ik de drukste week in maanden aankomende week en ben ik ook nog ongesteld

    Splitst ziel zodat mijn horcruxen voor me kunnen cheerleaden aan de kant van het slagveld


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Tentamen blijkt morgen al te zijn - lekker voorbereid wel


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Uren later: gaat net goed?
    NEE. FUCK OFF YOU MEAN PERSON.

    Wiarda schreef:
    Ik ben gewoon een beetje moe van alles en ik wil rust, jongens, maar nope. In plaats daarvan heb ik de drukste week in maanden aankomende week en ben ik ook nog ongesteld

    Splitst ziel zodat mijn horcruxen voor me kunnen cheerleaden aan de kant van het slagveld


    Hè nee doe dat nou niet. Dan verlies je je neus en ruil je die prachtige ogen voor rode gevallen. Ik juig wel voor je.

    Niphredil schreef:
    Tentamen blijkt morgen al te zijn - lekker voorbereid wel


    Oh God, het is eerder dan je had verwacht? Sterkte, want dat klinkt letterlijk als een nachtmerrie die ik deze week had. (no_chears) Je kunt het!

    ---

    Ik snap zo'n 3% van wat ik doe maar de regen is op z'n minst een prettige soundtrack voor verwarring/spijt/schuldgevoelens.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oké ik denk dat ik zal moeten accepteren dat ik op deze manier geen hoogstaand mediafilosofisch essay kan schrijven. Morgen mijn opzet maar verbeteren en dan vragen of ik daar dan feedback op mag. En dan hopen dat ik woensdag goed nieuws krijg zodat ik de laatste paar weken goed genoeg kan functioneren om die opzet in te vullen met de theorieen die wel in mijn hoofd zitten maar niet op papier willen. Nu slapen met een sterke focus op de leuke wedstrijd en mijn dramaturgische bijdrage aan musical ipv de belemmeringen van het menselijk lichaam.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb geen woorden meer die mijn intense verdriet kunnen omschrijven.

    - 'God gained a new angels voice for the angels choir.'

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 0:02 ]


    ~

    Square schreef:
    (...)

    Oh God, het is eerder dan je had verwacht? Sterkte, want dat klinkt letterlijk als een nachtmerrie die ik deze week had. (no_chears) Je kunt het!

    ---

    Ik snap zo'n 3% van wat ik doe maar de regen is op z'n minst een prettige soundtrack voor verwarring/spijt/schuldgevoelens.


    Haha jep, ik was er van overtuigd dat de dertiende een dinsdag was. Thanks voor de support


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ga mezelf dood huilen.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 0:19 ]