• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    My bad!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 0:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Waarom heb ik dat niet :c


    Ik had in Nederland ook Engels (zes jaar), Frans (drie jaar), Duits (vijf jaar) en Nederlands (zes jaar). Plus Grieks (vijf jaar) en Latijn (drie jaar), maar dat spreek je natuurlijk niet. En je had ook nog Spaans kunnen volgen, dus dan had je echt mega veel talen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Waarom heb ik dat niet :c


    België is drietalig. We hebben eenn Frans deel, een Nederlands deel en eeenn Duits deel. Daarbij is Engels een wereldtaal ^^

    Volgend jaar ga ik Spaans leren en ik volg nu al Latijn, haha.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 15:04 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Niphredil schreef:
    (...)

    Ik had in Nederland ook Engels (zes jaar), Frans (drie jaar), Duits (vijf jaar) en Nederlands (zes jaar). Plus Grieks (vijf jaar) en Latijn (drie jaar), maar dat spreek je natuurlijk niet. En je had ook nog Spaans kunnen volgen, dus dan had je echt mega veel talen.


    Oh damn I wish this...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hahaha, ben er juist achter gekomen dat ik beter met mijn neus Messenger basketbal kan doen dan met mijn vingers.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    DE PRULLENBAK GAAT OPEENS OPEN AAAAHHH

    * duikt weg onder tafel met een pantoffel als wapen *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Helemaal geen zin om de deur uit te gaan..
    Maar helaas zal ik straks toch nog wel even moeten!!


    “It is not despair, for despair is only for those who see the end beyond all doubt. We do not.”

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Waat. Ik heb er altijd maar twee gehad(Nederlands en Engels), met een jaar Duits op het VMBO dan. Ik wil ook meer talen leren op school :c


    Had je geen Frans op t vmbo? I mean, vmbo is toch tzelfde als TL? Ik zat op TL rn heb twee jaar Duits én Frans gehad. Toen laten vallen though, anders had ik ze vier jaar kunnen hebben. Engels en Nederlands wel alle vier de jaren gehad though.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bruch schreef:
    DE PRULLENBAK GAAT OPEENS OPEN AAAAHHH

    * duikt weg onder tafel met een pantoffel als wapen *


    & hij doet het weer. Volgens mij is dat ding kapot x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jdhshshshs
    Vrouwen en auto's gaan niet samen. Nee, sleutels en auto's gaan niet samen. Wedden dat papa 'm in één keer kan omdraaien?


    Deep inside, I've never felt alive

    Iemand missen die je niet kent, kan dat wel? Elke keer als ik een foto van haar zie... Only the good die young.


    ~

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    Had je geen Frans op t vmbo? I mean, vmbo is toch tzelfde als TL? Ik zat op TL rn heb twee jaar Duits én Frans gehad. Toen laten vallen though, anders had ik ze vier jaar kunnen hebben. Engels en Nederlands wel alle vier de jaren gehad though.


    Ik had Duits in de 1e geloof ik en NL en Engels alle vier de jaren. Er is nooit een andere taal bij geweest. En we hadden verschillende richtingen: TL, KL, BL.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een uurtje simsen werd tweeënhalf uur simsen en nu zit ik in de shit en dat was precies wat ik al dacht dat er zou gaan gebeuren toen ik zei 'ik ga nu één uurtje simsen' en tOCH DEED IK HET waarom nou

    Nu ANW. Hup Jip, maak die bitch af *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ho-ly-shit. Ik schrok hier best wel van. Ik begon die man een beetje vriendelijker te vinden... wordt 'ie door z'n kom geknald. Nou leuk. Deze serie is echt onvoorspelbaar o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh door de buren stinkt het hele huis naar BBQ-rook


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben een klein geel visje... (fish)


    What would Emma do?