• De Amerikaanse zangeres Christina Grimmie is overleden nadat ze neergeschoten was op een concert in Orlando (Florida). Dat bericht zender NBC zaterdag. Grimmie was vrijdagavond (plaatselijke tijd) handtekeningen aan het uitdelen toen een gewapende man op haar afstapte en haar neerschoot. Ze bezweek aan haar verwondingen in het ziekenhuis, bevestigt haar manager Heather Weiss.
    De 22-jarige Christina Grimmie brak door als zangeres na haar deelname aan de Amerikaanse versie van de zangwedstrijd 'The Voice', op zender NBC.


    Vrijdagavond trad ze op in de Plaza Live concertzaal in Orlando. Na haar show deelde ze handtekeningen uit aan haar fans toen een man gewapend met twee pistolen haar neerschoot. De broer van de zangeres kon de dader nog tackelen, die schoot zichzelf later dood.

    Over de identiteit van de dader en zijn motief is nog niets geweten, zeggen de autoriteiten.

    Grimmie werd nog overgebracht naar een plaatselijk ziekenhuis, waar ze in de loop van de nacht overleed.


    Bron: nieuwsblad.be


    Omg, toen ik het las, kon ik het echt niet geloven. Ik ben al jaren lowkey fan van haar, en vond het geweldig dat ze haar droom kon waarmaken, die nu zo plots op deze manier moet eindigen. Ik vraag me altijd af als er zoiets gebeurt, hoe je in godsnaam kan beslissen over iemand anders zijn leven :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zag het nieuws vanochtend op Twitter en was al aan het wachten tot iemand een topic zou aanmaken.
    Ik ben nooit echt enorm fan van haar geweest maar het doet mijn hoofd en hart gewoon pijn dat er mensen zijn die zoiets kunnen doen. Ze was ook zo jong en had nog een hele carrière (en een heel leven) voor zich. ):


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik las het net. Niet te geloven gewoon. Kan mezelf niet echt fan noemen, maar kende wel al haar nummers en volgde haar ook op youtube vanaf de tijd dat ze alleen nog coverde in haar kamer met piano.

    Ik zag de foto bij het artikel op nu.nl en dacht 'nee, niet Christina'. Helaas toch wel.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 11:07 ]


    ~

    Ik dacht eerst dat iemand een of andere zieke grap zat te maken -ik las het via 9Gag eerst en die vertrouw ik niet altijd-, maar het is dus waar. Zelf was ik ook al lange tijd redelijk fan van haar en dit nieuws maakt me wel verdrietig.
    Welke idioot schiet er nou een persoon neer en daarna zichzelf? Dan ben je simpelweg laf.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 11:09 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Wat... Wat erg! Ik vond haar liedjes altijd zo goed. Ik heb hier echt geen woorden voor.... het is echt vreselijk wat er is gebeurd. :c


    One Who Travels A Higher Path.

    Wow Merlin. Ze was nog echt vet jong. Wat vreselijk. Mijn gedachten gaan vooral uit naar de nabestaanden. Ik kan mij amper voorstellen hoe verschrikkelijk dit voor hen moet zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Jezus. Ik dacht echt dat dit een zieke grap was. Wat verschrikkelijk.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Het artikel is een beetje ongelukkig verwoord...

    De broer van de zangeres kon de dader nog tackelen, die schoot zichzelf later dood.


    Ik heb verder wel eens van haar gehoord, maar geen idee wie ze eigenlijk was. Toch raken dit soort dingen me altijd enorm omdat ik gewoon niet goed kan begrijpen waarom mensen zoiets zouden doen...


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Het artikel is een beetje ongelukkig verwoord...

    (...)

    Ik heb verder wel eens van haar gehoord, maar geen idee wie ze eigenlijk was. Toch raken dit soort dingen me altijd enorm omdat ik gewoon niet goed kan begrijpen waarom mensen zoiets zouden doen...


    Je hebt gelijk. Het was het eerste Nederlandse artikel dat ik zag voorbijkomen wel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik las het ook op Twitter al. Ik ben er echt van aangedaan en het zet je toch maar aan het denken ...


    soul made of stardust and chaos.

    Wow. Ik kan het bijna niet geloven. Ze had echt een vet goede stem en was nog zo jong. Ik heb hier echt geen woorden voor.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ah wat naar. D:

    Ik ken haar nog van toen ze mashups deed met Kurt.


    The truth is out there.

    Oh nee:c dat is zo naar


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jeetje wat erg. Ik vraag me echt af wat iemand bezielt om zoiets te doen. Waar gaat het heen met de wereld? Ik kan me niet voorstellen hoe erg dit moet zijn voor vrienden en familie.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ....

    No words for this


    Treat people with kindness

    Jezus, ik heb hier echt geen woorden voor. Hoe vreselijk.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried