Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Waarom is dit zo intens en waarom waarom waarom dacht ik dat het een goed idee was om deze fic te rereaden? Het is ZO. FUCKING. INTENS. En hartverscheurend. En romantisch en dromerig en lief en VERSCHRIKKELIJK.
He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.
I give up. Slapen is de enige oplossing denk ik maar...
//
Als ik naar beneden kom om weltrusten te zeggen hoef ik niet meteen weer afgezeken te worden. Dankjewel mam, dit helpt ook echt weer.
Ik ben zo kwaad. Ik kan niet geloven dat ik dit bifobische, homofobische toneelstuk met mijn eigen ogen moest aanschouwen.
Voor wie het interesseert: het was een stuk over een biseksuele man die heel bewust vreemdging met een vrouw en uiteindelijk met haar trouwde, omdat dat blijkbaar de enige manier is hoe het eindigt voor biseksuelen?? En hij werd geportretteerd als vreemdganger, er werd drie keer gezegd dat de personages niet geloofden dat biseksuelen bestonden en de homoseksuele man was de meest verschrikkelijke stereotype dat ik ooit gezien had. En iedereen maar lachen, terwijl ik op het punt stond in huilen uit te barsten. Ik ben nog steeds kwaad en verdrietig, want wat dachten ze wel niet?
Enge films kijken is een echte no-go voor me. Waarom ging ik 'other side of the door' ook kijken..
- De laatste update van de mobiele Chrome browser is echt vervelend. Het ziet er weer net zo uit als in 2014. En die switch tabbladen deed ik met mijn home knop, wat nu niet meer werkt.