• Raadsels.
    Kiara heeft een gedragstoornis: ze kan zich niet goed concentreren en kan ineens van stemming wisselen. Voor haarzelf en de mensen om haar heen is dat heel vermoeiend en vervelend, daarom zijn ze haar liever kwijt dan rijk. Toch heeft ze één vriendin waarmee ze alles kan delen en wie ze ook echt vertrouwd: Linn. Samen zijn ze onbreekbaar en kunnen de hele wereld aan, zelf met Kiara haar stoornis.
    Maar ineens wordt hun vriendschap ruw verbroken. Kiara haar lichaam wordt in het bos gevonden, dood. Hoe ze gestorven is, is een raadsel. Linn is er kapot van, gebroken. Ze belandt in de put, en denk er zelfs over om haar achterna te gaan. Maar op de dag van Kiara's begravenis stuit ze op een spoor. Is dat de verklaring voor de dood van haar beste vriendin?


    Duisternis.
    Het eerste wat Fay ziet als ze haar ogen opent, is duisternis. Ze schrikt: Wat is er gebeurd?! Langzaam maar zeker komt Fay erachter dat ze alleen is, helemaal alleen. De wereld bestaat alleen nog uit grijze gebouwen, en kilte. Ze is het enige levende wezen op aarde.. Als fay daar achterkomt wil ze het liefste dood, maar wat ze ook probeert, dood gaat ze niet. Totdat ze op een dag de ontdekking doet dat er één manier is om te kunnen sterven: De rode kogel.. Een zoektocht begint, en ze vindt hem. Maar net op het moment dat ze de trekker over wil halen verschijnt er een jongen..


    Welke moet ik doen? Laat ook even weten of je een betere titel weet en of je op de hoogte wilt worden gehouden als het eerste deel van een van de series er is.


    Raadsels: 4
    Duisternis: 2


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Oh, ik vindt die allebei wel goed hoor, maar alsik dan toch zou kiezen, het tweede :D

    Beide :Y)


    Sing the song of the stars for me.

    Beide !

    (ookal vind ik die laatste eig wel beter)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ik vind de 1e het best.

    De eerste !!! dan lees ik hem zeker als je me eraan herinnerd :Y)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Fijn x'D
    Heb ik twee voor de eerste, twee voor de tweede en 1 onpartijdige! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik zeg de eerste!

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    De eerste : D


    Listen to what we're not saying..

    Tweede !!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik kies;



    BEIDE x'D
    Kvind ze echt alletwee goed :P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right