• Oké, de zomer komt er weer aan (of is er al, whatever), maar zodra ik te weinig drink heb ik instant hoofdpijn.
    Maar ik had altijd moeite met genoeg drinken omdat ik het gewoonweg vergat. Nu heb ik dus dé oplossing gevonden en hoe bizar dit ook klinkt, het werkt wel zo.
    Een paar maanden terug heb ik onderstaande reisbeker gekocht bij de primark. Maar zoals 90% van de dingen van de primark, werkt hij niet zoals hij hoort. Het is geen reisbeker want, tadaaa, er zit geen dop op :')
    Nu ben ik hem gaan gebruiken om thuis uit te drinken en, wonder boven wonder, ik heb hem binnen no-time leeg en vul hem dus ook direct weer bij. Ik geloof dat er 400 ml in gaat, wat dus betekent dat ik hem ongeveer vijf keer moet vullen tot ik mijn waterdoel heb bereikt.
    Nou, het doel van alle onzin die hierboven staat is dus: als je moeite hebt met genoeg drinken, koop een leuke beker! Trust me, it works :')
    Hebben jullie nog overige tips, voor als ik bijvoorbeeld weg ben van huis, om genoeg te blijven drinken?

    beker in kwestie


    tya

    Elke keer als je je voor de tv zet, een glas water in je handen nemen. En het vasthouden. Bij mij is dat precies een automatisme om het glas helemaal leeg te drinken. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik hanteer gewoon een glas water per uur en dat is best makkelijk vol te houden, (of zo'n cola flesje per anderhalf uur)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik drink ook altijd te weinig x)


    26 - 02 - '16

    Ik drink heel het jaar te weinig, behalve tijdens de examens. Dan drink ik echt zoveel dat het niet meer gezond is.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.