• Oké, de zomer komt er weer aan (of is er al, whatever), maar zodra ik te weinig drink heb ik instant hoofdpijn.
    Maar ik had altijd moeite met genoeg drinken omdat ik het gewoonweg vergat. Nu heb ik dus dé oplossing gevonden en hoe bizar dit ook klinkt, het werkt wel zo.
    Een paar maanden terug heb ik onderstaande reisbeker gekocht bij de primark. Maar zoals 90% van de dingen van de primark, werkt hij niet zoals hij hoort. Het is geen reisbeker want, tadaaa, er zit geen dop op :')
    Nu ben ik hem gaan gebruiken om thuis uit te drinken en, wonder boven wonder, ik heb hem binnen no-time leeg en vul hem dus ook direct weer bij. Ik geloof dat er 400 ml in gaat, wat dus betekent dat ik hem ongeveer vijf keer moet vullen tot ik mijn waterdoel heb bereikt.
    Nou, het doel van alle onzin die hierboven staat is dus: als je moeite hebt met genoeg drinken, koop een leuke beker! Trust me, it works :')
    Hebben jullie nog overige tips, voor als ik bijvoorbeeld weg ben van huis, om genoeg te blijven drinken?

    beker in kwestie


    tya

    Er schijnt een app voor te zijn op je mobiel. Iets met een plant en dat die doodgaat als je niet genoeg drinkt en groeit als je wel genoeg drinkt? Zoiets. Iemand weet vast waar ik het over heb :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hahahah PLANT NANNY ^

    Bij mij helpt eigenlijk niets, ik drink altijd te weinig. Ik krijg het meeste water binnen als ik bij mijn vriend ben. Hij drinkt echt liters en liters water, dus dan doe ik gemakkelijker mee hahaha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Plant Nanny helpt bij mij wel echt, haha. Ik hou van mijn plantjes.


    Your make-up is terrible

    Haha leuk! Ik heb zo'n megglas van de Ikea, ook zo'n 400 ml denk ik. Dat werkt ook heel goed voor mij!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik koop meestal een fles water van 1,5 liter zodat ik exact weet hoeveel ik drink. Altijd trots al die fles leeg is en als ik een tweede moet openen. Ik drink enkel maar water, geen frisdrank ofzo. :')


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ik gebruik de alp 'Geef je lichaam water'. Die geeft ook aan hoeveel je moet drinken op basis van je gewicht, en je kunt aanvinken of het warm is of dat je gaat sporten, in beide gevallen wordt het aantal mm water dat je moet drinken meer.

    Zoals ik ooit in een van mijn schoolboeken heb gelezen: 'Wordt een flessenkind.'
    Koop een leuke fles en neem die mee. Makkelijk bij te vullen en als je op school zit kan je hem op je tafel laten staan waardoor je toch onbewust meer gaat drinken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik drink teveel energy. :')
    En als ik dat niet drink heb ik altijd en overal een flesje water bij me, meestal hou ik 'm ook gewoon in m'n hand vast zodat ik het niet kan vergeten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb zo'n groene fles van tupperware. Ik zorg er gewoon altijd voor dat die gevuld is en als ze bij mij staat, drink ik automatisch wel. ^^


    What would Emma do?

    Leuke bekers kopen om je water in te doen helpt bij mij c:. Ik heb een hele verzameling hahaha. Ook van die bekers met een standaard rietje bij, dan drink je ook veel meer. (Door het rietje)


    soul made of stardust and chaos.

    Ik heb die ook. Stond erop dat het een reisbeker was? Want ik had al meteen door dat het eerder een fancy manier was om je koffie te drinken of je warme chocomelk of je thee. Met het gaatje vanboven, zoals bij nja, koffiezaken, zoals de Starbucks volgens mij ook.
    Maar leuk dat je er meer door kan dringen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik zet als ik thuis ben een pot thee met een waxine lichtje eronder, of ik doe fruit in mijn waterfles (500 ml) super lekker! Mijn ultieme combinatie is munt, komkommer en citroen. Bosbessen en sinaasappel is ook erg lekker. Er zijn veel combinaties en je eet zelf de helft op. Dus gezond ook nog!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb een fles van de Ikea van 600 ml, die vul ik meestal 2x. En verder drink ik ook wel karnemelk en thee enzo dus ik krijg genoeg vocht binnen. Bij dit weer heb ik altijd last van hoofdpijn, maar dat komt door de zon. Het gaat niet weg ook al drink ik 5 liter water ofzo. Alleen als het weer kouder wordt.

    Wel merk ik dat ik heel erg last van m'n rechterzij of zoiets krijg als ik te weinig gedronken heb. Net iets boven m'n heup. Dus dat is voor mij 't teken om weer even wat te drinken.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb een app op mijn telefoon die me telkens eraan herinnert dat ik moet drinken en hij houdt het ook voor me bij. Ik drink sowieso meestal uit flesjes, want dan kan ik precies bijhouden hoeveel ik drink. Verder probeer ik mezelf aan te leren dat ik 's ochtends in ieder geval één glas water moet drinken en dat ik telkens een glas water moet drinken als ik iets eet, zelfs bij een tussendoortje. Dit helpt aardig, moet ik zeggen.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik gebruik die tip ook. Sinds ik een tijd geleden een superleuke fles (met rietje) heb gekocht, drink ik veel meer. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury