• en wel van een hele bijzondere familie! Een zwanen gezinnetje (:

Hier word je toch blij van? ;3

26 - 02 - '16

Aaaaaaaah, wat een schatjes! Zelf ben ik erg fan van eenden.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Wat een mooie foto's!

If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

Ik ben gek op vogelsoorten dus ik ben gek op deze foto's. *hearteyes*

Dankjulliewel! <3
    Ik werd er ook zo blij van toen ik zag dat ze de jongen voordeden hoe ze waterplanten moesten pakken en eten <3

26 - 02 - '16

Moh, hoe lief! c:

What would Emma do?

Lindemann schreef:
    Moh, hoe lief! c:

Ik had ze al eerder gezien, samen met mijn vriend, op een andere plek. Toen begonnen ze heel raar te blazen en de vleugels kwamen al omhoog, toen ben ik maar weggegaan. Vandaag deden ze dat niet c;

26 - 02 - '16

O, gosh! Super adorable! ^^
    Zwanen zijn leuk, zolang op een afstandje in het water dobberen en je ze alleen maar hoeft te bewonderen.
    Heb er ooit eens in een ver verleden mee moeten werken (tijdens een stageperiode) en dat was toch wat minder leuk... -.-'

I'll lick the poison from right off your kiss

Dreadful schreef:
    O, gosh! Super adorable! ^^
    Zwanen zijn leuk, zolang op een afstandje in het water dobberen en je ze alleen maar hoeft te bewonderen.
    Heb er ooit eens in een ver verleden mee moeten werken (tijdens een stageperiode) en dat was toch wat minder leuk... -.-'

Ja. Ik heb er al een achter me aan gehad een keer. Ik liep op het station en ineens rende er een zwaan met zijn vleugels open op mij af. Ik schrok me een ongeluk man..

26 - 02 - '16

Eluveitie schreef:
    (...)

Ik had ze al eerder gezien, samen met mijn vriend, op een andere plek. Toen begonnen ze heel raar te blazen en de vleugels kwamen al omhoog, toen ben ik maar weggegaan. Vandaag deden ze dat niet c;

Haha, zwanen en ganzen zijn heel erg beschermend over hun territorium, zeker als het broedseizoen is. Het zijn grote vogels en ze kunnen gemeen bijten, dus daar kan je best mee oppassen. ^^

What would Emma do?

Lindemann schreef:
    (...)

Haha, zwanen en ganzen zijn heel erg beschermend over hun territorium, zeker als het broedseizoen is. Het zijn grote vogels en ze kunnen gemeen bijten, dus daar kan je best mee oppassen. ^^

I've been there, haha. Dat heb ik al aan de lijve moeten ondervinden. Toen ik klein was, zag ik een zwaan in een dierentuin. Ik wilde het dier aaien en toen heeft hij/zij mij gebeten ;c

26 - 02 - '16

Nawhh wat een cutieess ^^

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Eluveitie schreef:
    (...)

I've been there, haha. Dat heb ik al aan de lijve moeten ondervinden. Toen ik klein was, zag ik een zwaan in een dierentuin. Ik wilde het dier aaien en toen heeft hij/zij mij gebeten ;c

Ai! Dat is niet aangenaam. Die beesten hebben vreemd genoeg een soort tandjes. :'D

What would Emma do?

Lindemann schreef:
    (...)

Ai! Dat is niet aangenaam. Die beesten hebben vreemd genoeg een soort tandjes. :'D

En hele sterke vleugels, heb ik gehoord. Ze kunnen makkelijk een arm breken als ze je een mep verkopen D:

26 - 02 - '16

Aw, die kleintjes zijn zo pluizig. Erg mooie foto's, Erieka! ^^

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

ProngsPotter schreef:
    Nawhh wat een cutieess ^^

Ja, ik word hier altijd zo blij van <3
    De natuur kan hard zijn, maar ook zo mooi en liefdevol!

26 - 02 - '16