• Hallo,

    Wij zijn de schoonmaakploeg van Dreft.
    Mocht u interesse hebben in een schone afwas, kunt u ons altijd contacteren.
    Wij zijn tussen 9 en 5 beschikbaar op kantoordagen.
    In het weekend kunt u ons per mail bereiken.

    Wij wensen u een schone afwas!

    Met vriendelijke groet,

    Dreft schoonmaakploef

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Burritoh schreef:
    (...)
    En wat is dit dan?


    Jullie stellen me teleur hoor. Wel wasmiddel verkopen, maar niet kleding wassen.
    Bagger bedrijf.


    Voor klachten kunt u terecht bij de klantenservice.

    Schoonmaakploeg schreef:
    (...)

    Uiteraard!
    Het zal u 12,50 per uur kosten exclusief btw

    Is het dan wel gegarandeerd dat het zal lukken (en blijft hangen)? Het is een persoon die weigert bepaalde dingen te leren en vreselijk dwars is. Misschien een ex-militair die omgetoverd is tot een medewerker van de Dreft Schoonmaakploeg?


    I'm your little ray of pitch black.

    CowChop schreef:
    (...)
    Is het dan wel gegarandeerd dat het zal lukken (en blijft hangen)? Het is een persoon die weigert bepaalde dingen te leren en vreselijk dwars is. Misschien een ex-militair die omgetoverd is tot een medewerker van de Dreft Schoonmaakploeg?

    Wij hebben helaas geen ex-militair in ons personeel.
    Wel hebben wij een oud wiskundedocent tot onze beschikking. Is dit ook goed?

    Burritoh schreef:
    (...)
    Goed idee! Ik ben wel benieuwd wie er achter dit account zit. :')


    Ik heb een idee dat dit wel enigzins dezelfde mensen kunnen zijn als van DOVQ. Het kan ook compleet iemand anders zijn hoor. Maar de toeval is wel erg aanwezig...


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hebben jullie ook cadeaubons? Mijn moeder is binnenkort jarig, dus een afwasser lijkt me wel een fijn cadeau.


    soul made of stardust and chaos.

    WlLD schreef:
    Hebben jullie ook cadeaubons? Mijn moeder is binnenkort jarig, dus een afwasser lijkt me wel een fijn cadeau.


    Zeer zeker!
    Voor hoeveel uur wilt u een van onze medewerkers inhuren?

    Eledhel schreef:
    (...)
    Slechte service... Laat hem zelf die stoel maar meenemen.


    Voor klachten kunt u terecht bij de klantenservice.

    Nemen jullie toevallig ook nog mensen aan?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Schoonmaakploeg schreef:
    (...)

    Zeer zeker!
    Voor hoeveel uur wilt u een van onze medewerkers inhuren?


    Kan ik ook per afwas beurten doen?


    soul made of stardust and chaos.

    Schoonmaakploeg schreef:
    (...)

    Voor klachten kunt u terecht bij de klantenservice.

    Dude wat heb ik daar nou aan
    Ik wil schone afwas

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 20:32 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    WlLD schreef:
    (...)

    Kan ik ook per afwas beurten doen?


    Helaas werken wij met een urencontract.

    Zeg, wat ik me altijd afvraag bij de Dreft reclame dat de fles 2x zo lang meegaat als elk ander merk, komt het dan doordat de flessen meer inhoud hebben of schrikken mensen zich zo erg kapot van het prijsverschil tussen Dreft en het AH huismerk bijvoorbeeld, dat ze voorzichtiger met de was omgaan of het zelfs een dagje overslaan om zo min mogelijk groen goud te verspillen?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Zeg, wat ik me altijd afvraag bij de Dreft reclame dat de fles 2x zo lang meegaat als elk ander merk, komt het dan doordat de flessen meer inhoud hebben of schrikken mensen zich zo erg kapot van het prijsverschil tussen Dreft en het AH huismerk bijvoorbeeld, dat ze voorzichtiger met de was omgaan of het zelfs een dagje overslaan om zo min mogelijk groen goud te verspillen?


    Wij leveren een hoogwaardige kwaliteit aan schoonmaakartikelen.
    Als u Dreft gebruikt heeft u minder zeep nodig dan als u een huismerk van bijvoorbeeld de AH of de Jumbo consumeert.
    Met 1 à 2 drupjes kunt u een volledige afwas doen, met een huismerk heeft u er minstens 5 à 10 nodig.
    Tevens zijn onze flessen zo ontwikkeld dat u ook niet per ongeluk onnodig veel Dreft schoonmaakmiddel in het water spuit wat bij een huismerk vaak wel het geval is.

    Dit was natuurlijk de creatievorm die we nog nodig hadden op Q. Afwas. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Saltzman schreef:
    (...)

    Ik heb een idee dat dit wel enigzins dezelfde mensen kunnen zijn als van DOVQ. Het kan ook compleet iemand anders zijn hoor. Maar de toeval is wel erg aanwezig...

    Dan zijn ze lekker bezig dan :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt