• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 21:36 ]


    i put the fun in funeral

    abrikoos

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 21:58 ]


    i put the fun in funeral

    Ik doe niets en dat zorgt voor ontzettend veel stress, waardoor ik terugval op mijn coping mechanism van dingen uitstellen, wat eigenlijk alleen maar betekent dat ik weer niks gedaan krijg en me nog meer zorgen maak over hoe weinig tijd ik nog heb. Waarom werken mensen zo? (cat) ... of nou ja, werken niet, juist.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik had moeten leren en in plaats daarvan heb ik nu beginnende carpal tunnel door die stomme app haal het van me weg het is net heroïne

    // nevermind deze app is god ik heb nog nooit zoveel meiden gezien die interesse hebben in meiden op dezelfde plek omg dit is zo mooi

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 22:10 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    5 hours left


    Heaven is a place that we all have

    Jaa, we gaan wss nu met z'n drieën cosplayen! ;D


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Laat de informatie tot u komen, medemens!
    Wordt sowieso nog aan gewerkt!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rewatching Glee be like: JA RACHEL SHE IS YOUR MUM AND NO DONT DO THAT


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nog ongeveer een uur en drie kwartier de tijd om mijn verslag ongeveer 2 pagina's in te korten... help

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 22:16 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    okay maar ik wil echt weten wat het merk/wat de naam van die schoenen zijn want ik wil ze


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Lol, ik doe een test

    42% conservatief 58% liberaal
    Jouw politiek overtuigingen zijn meer linksgeoriënteerd. Jij wilt graag strengere wapenwetten en een versterking van de rechten van de werknemers. Je ondersteunt het militair niet blind en bent in staat een eigen mening te vormen in geval van een conflict. Hoewel niet geheel liberaal, ben jij van mening dat de regering een vangnet voor haar burgers hoort te bieden.
    //
    Dat laatste is wat ze niet doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha, zojuist pappa laten schrikken door achter de deur te gaan staan met het licht van mijn mobiel in mijn gezicht.
    Zijn reactie was prijsloos! "Tering, tyfus, tandjes! Kutkind. Ik haat je!" :W
    Schrikreacties zijn geniaal in mijn familie HAHAH


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    The fuck man. Dat hele gedonder met Qnonimouse of zoiets herhaalt zich gewoon. I don't like this at all.


    26 - 02 - '16

    Covers maken is leeeukkk. c: Nog meer mensen die een cover willen hebben oid? :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    BlueJays schreef:
    Nog ongeveer een uur en drie kwartier de tijd om mijn verslag ongeveer 2 pagina's in te korten... help


    Ik heb geen tips (geen behulpzame, althans, want mijn eerste gedachte was HAAL ALLE LIDWOORDEN WEG maar dat is niet echt bevorderlijk voor een vloeiende academische schrijfstijl), maar aiii, succes. Iets inkorten is nog zoveel erger dan er wat onzin bij moeten verzinnen. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Shit ze is leuk

    shit ik begin haar leuk te vinden

    shit
    shitfuk

    Jip ga nou eens aan je engels


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.