• COVERS INMIDDELS GEKOZEN EN CREDITS VERDEELD!


    Ik zoek vier covers!


    Wat?
    Ik zoek 4 covers, 1 voor elk verhaal.

    Credits?
    Ja, de maker van de cover die ik uiteindelijk zal gaan kiezen krijgt 10 credits. In totaal geef ik dus 40 credits weg (10 voor elk verhaal)
    Ik geef de credits uiteraard alleen aan de cover die ik wil/kies.

    Waarom credits als beloning?
    Ik ben heel kieskeurig in covers. Ik vind een cover al heel snel veelste druk of te onscherp ogen. Tot nu toe vind ik vooral de covers van Aethelstan en Valkyries heel erg mooi (dit zijn hun cover topics: 1 en 2) maar hun maken beide helaas geen covers meer, maar hun stijlen vind ik vrijwel echt buitengewoon mooi. Daarbij ben ik vaak te ongeduldig om in een coverstore af te wachten, en door het geven van credits als beloning voor een creatie, hoop ik dat wat te kunnen versoepelen. Ik hoop oprecht dat veel mensen een poging wagen voor één van de covers of allemaal.

    Verhaal 1
    Bloednerveus • Project Orpheus
    Titel: Bloednerveus
    Beschrijving verhaal: Klik hier voor een uitgebreide beschrijving van de story.
    Sfeer: Thriller, mistig, duister, de sfeer van dubieus Ziekenhuis.
    Afbeeldingen:
    Dit zijn slechts enkele voorbeelden om aan te geven wát voor plaatjes erop moeten. Je mag uiteraard afwijken als dat de cover ten goede doet.

    - Een helder blauw vrouwenoog (dit is het belangrijkste plaatje waarvan ik hoop dat het de "hoofd focus" kan hebben in de cover)
    Voorbeeld 1
    Voorbeeld 2
    Voorbeeld 3

    - Een zwarte wolf
    Voorbeeld 1
    Voorbeeld 2

    - Een naald
    Voorbeeld 1

    - Een bos (als eventuele achtergrond optie)
    Voorbeeld 1
    Horizontaal/verticaal: Beslist verticaal.
    Lettertype: Scratched Letters / Walk this Way / Plane Crash (1 van deze 3 lettertypes)
    Extra: Graag de cover niet te druk, maar rustig.


    Verhaal 2
    Voorbestemd • Once Upon A Time
    Titel: Voorbestemd
    Beschrijving verhaal: Klik hier voor een uitgebreide beschrijving van de story.
    Sfeer: Magisch, fantasierijk, romantisch, licht, natuurlijk.
    Afbeeldingen:
    - Afbeelding 1
    - Afbeelding 2
    - Afbeelding 3
    - Afbeelding 4
    Horizontaal/verticaal: Beslist verticaal.
    Lettertype: Mon Amour Two
    Extra: Graag de cover niet te druk, maar rustig.


    Verhaal 3
    Drakenvuur • Game Of Thrones
    Titel: Drakenvuur
    Beschrijving van het verhaal: Klik hier voor een uitgebreide beschrijving van de story.
    Sfeer: Fantasierijk, historisch, koninklijk.
    Afbeeldingen:

    Deze foto van Charlize Theron:
    - Klik hier

    Graag een silhouette-achtig plaatje van een draak
    - Voorbeeld 1

    Eventuele achtergrond
    - Voorbeeld 1
    - Voorbeeld 2
    - Voorbeeld 3

    Targaryen Vlag/banner:
    - Voorbeeld 1

    Horizontaal/verticaal: Beslist verticaal.
    Lettertype: Jellyka Saint-Andrew's Queen
    Extra: Graag de cover niet te druk, maar rustig. Ik zou het fijn vinden als er ergens op de cover "Game of Thrones" zou kunnen staan en dan ook in het lettertype van Game of Thrones.


    Verhaal 4
    Hartslag • The Twilight Saga
    Titel: Hartslag
    Beschrijving van het verhaal: Klik hier voor een uitgebreide beschrijving van de story.
    Sfeer: Mysterieus, bosachtig, ietwat duister.
    Afbeeldingen:

    Groep wolven:
    - Voorbeeld 1
    - Voorbeeld 2

    Een foto van een vrouw met zwart haar (haar gezicht moet je niet kunnen zien)
    - Voorbeeld 1

    Eventuele achtergrond
    - Voorbeeld 1
    - Voorbeeld 2
    - Voorbeeld 3

    Horizontaal/verticaal: Beslist verticaal.
    Lettertype: Twilight New Moon
    Extra: Graag de cover niet te druk, maar rustig.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 9:32 ]

    ben bezig met photoshop installeren, vind covers maken wel leuk alleen met picsart kun je niet echt zo heel veel, nu nog gaan uitzoeken hoe photoshop werkt :')


    take risks

    Ik wil het ook wel proberen (:


    in love with the fictional characters, I'm sorry



    Hmm, ik ben niet helemaal tevreden over het oog en de naald stond er niet mooi op, maar het is een probeersel. Ik snap nog steeds niet en ik zal wss nooit gaan begrijpen hoe photoshop werkt, maar ik vind het wel leuk om mijn creativiteit kwijt te kunnen :Y) al komt het er niet helemaal uit aangezien dit eigenlijk niet is wat ik in mijn hoofd had, maar goeed.

    Ik hoop dat je er wat aan hebt!


    take risks



    Voor het vierde verhaal, ik hoop dat je er wat aan hebt (:

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 12:13 ]


    take risks

    Mijn poging voor de laatste is ook eindelijk af c:


    Happy Birthday my Potter!

    Wauw wat een mooie kaften zitten er tussen!

    Heb even wat voor de eerste geprobeerd. Je kan zelf nog kiezen welke achtergrond je het liefst hebt en of de titel boven of onder moet. Of in kleur, of nja, als je iets anders wilt zeg je het dus gewoon ^^








    Voor moest t niet genoeg opvallen. De wolf vind je terug in het oog ;p

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 16:46 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    En dit heb ik voor de tweede:



    “To live will be an awfully big adventure.”



    Ik was niet echt heel blij met mn eerste cover voor verhaal 4, dus heb nog even op youtube het nodige over gimp uitgezocht en begrijp het programma nu wat beter. Dit is meer wat ik in mn hoofd had zitten alleen dat kwam er bij de vorige niet echt uit, haha :') hier is dus nog een cover voor verhaal 4 (:

    Ik ga wellicht ook nog even kijken of ik die voor story 1 meer naar mijn eigen idee kan brengen, alleen ik dat blauwe oog krijg ik er moeilijk goed in verwerkt :'), maar ik ga dr nog even naar kijken aangezien ik die ook niet echt geslaagd vond

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 17:08 ]


    take risks

    Mijn eerste probeersel voor verhaal 1. Heb hem snel gemaakt, dus er zouden eventueel nog wat detailfoutjes in kunnen zitten. xD
    Aanklikbaar voor grotere versie.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 17:53 ]


    Credendo Vides


    Hier issie voor verhaal 1! Ik vind hem een stuk beter gelukt dan de vorige keer, haha


    take risks

    Voor de vierde.
    Voor je game of thrones story ga ik niets proberen, ik denk niet dat ik over die van GredWeasley heen ga komen :')

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 19:01 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I'm such a smart girl, kom er dus net achter hoe dafont werkt en dat je daar gewoon alle lettertypes kan downloaden ahaha. Heb bij deze cover voor verhaal drie dus het juiste lettertype toegepast :')



    Ik geef nog steeds mn voorkeur aan die van Gredweasley, maar ik verveelde me en dacht: het is toch het proberen waaaard.


    take risks

    Ik ga vanavond na het eten hier even mijn vrije avond aan besteden ^^ Dus verwacht morgen vroeg maar een aantal covers erbij.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb ook wat geprobeerd voor cover 3. :')
    Sorry voor het vercrapte lettertype trouwens, bij het programma waarmee ik bewerk kan ik - zover ik weet - geen andere lettertypes downloaden.



    She was always looking for more..