• COVERS INMIDDELS GEKOZEN EN CREDITS VERDEELD!


    Ik zoek vier covers!


    Wat?
    Ik zoek 4 covers, 1 voor elk verhaal.

    Credits?
    Ja, de maker van de cover die ik uiteindelijk zal gaan kiezen krijgt 10 credits. In totaal geef ik dus 40 credits weg (10 voor elk verhaal)
    Ik geef de credits uiteraard alleen aan de cover die ik wil/kies.

    Waarom credits als beloning?
    Ik ben heel kieskeurig in covers. Ik vind een cover al heel snel veelste druk of te onscherp ogen. Tot nu toe vind ik vooral de covers van Aethelstan en Valkyries heel erg mooi (dit zijn hun cover topics: 1 en 2) maar hun maken beide helaas geen covers meer, maar hun stijlen vind ik vrijwel echt buitengewoon mooi. Daarbij ben ik vaak te ongeduldig om in een coverstore af te wachten, en door het geven van credits als beloning voor een creatie, hoop ik dat wat te kunnen versoepelen. Ik hoop oprecht dat veel mensen een poging wagen voor één van de covers of allemaal.

    Verhaal 1
    Bloednerveus • Project Orpheus
    Titel: Bloednerveus
    Beschrijving verhaal: Klik hier voor een uitgebreide beschrijving van de story.
    Sfeer: Thriller, mistig, duister, de sfeer van dubieus Ziekenhuis.
    Afbeeldingen:
    Dit zijn slechts enkele voorbeelden om aan te geven wát voor plaatjes erop moeten. Je mag uiteraard afwijken als dat de cover ten goede doet.

    - Een helder blauw vrouwenoog (dit is het belangrijkste plaatje waarvan ik hoop dat het de "hoofd focus" kan hebben in de cover)
    Voorbeeld 1
    Voorbeeld 2
    Voorbeeld 3

    - Een zwarte wolf
    Voorbeeld 1
    Voorbeeld 2

    - Een naald
    Voorbeeld 1

    - Een bos (als eventuele achtergrond optie)
    Voorbeeld 1
    Horizontaal/verticaal: Beslist verticaal.
    Lettertype: Scratched Letters / Walk this Way / Plane Crash (1 van deze 3 lettertypes)
    Extra: Graag de cover niet te druk, maar rustig.


    Verhaal 2
    Voorbestemd • Once Upon A Time
    Titel: Voorbestemd
    Beschrijving verhaal: Klik hier voor een uitgebreide beschrijving van de story.
    Sfeer: Magisch, fantasierijk, romantisch, licht, natuurlijk.
    Afbeeldingen:
    - Afbeelding 1
    - Afbeelding 2
    - Afbeelding 3
    - Afbeelding 4
    Horizontaal/verticaal: Beslist verticaal.
    Lettertype: Mon Amour Two
    Extra: Graag de cover niet te druk, maar rustig.


    Verhaal 3
    Drakenvuur • Game Of Thrones
    Titel: Drakenvuur
    Beschrijving van het verhaal: Klik hier voor een uitgebreide beschrijving van de story.
    Sfeer: Fantasierijk, historisch, koninklijk.
    Afbeeldingen:

    Deze foto van Charlize Theron:
    - Klik hier

    Graag een silhouette-achtig plaatje van een draak
    - Voorbeeld 1

    Eventuele achtergrond
    - Voorbeeld 1
    - Voorbeeld 2
    - Voorbeeld 3

    Targaryen Vlag/banner:
    - Voorbeeld 1

    Horizontaal/verticaal: Beslist verticaal.
    Lettertype: Jellyka Saint-Andrew's Queen
    Extra: Graag de cover niet te druk, maar rustig. Ik zou het fijn vinden als er ergens op de cover "Game of Thrones" zou kunnen staan en dan ook in het lettertype van Game of Thrones.


    Verhaal 4
    Hartslag • The Twilight Saga
    Titel: Hartslag
    Beschrijving van het verhaal: Klik hier voor een uitgebreide beschrijving van de story.
    Sfeer: Mysterieus, bosachtig, ietwat duister.
    Afbeeldingen:

    Groep wolven:
    - Voorbeeld 1
    - Voorbeeld 2

    Een foto van een vrouw met zwart haar (haar gezicht moet je niet kunnen zien)
    - Voorbeeld 1

    Eventuele achtergrond
    - Voorbeeld 1
    - Voorbeeld 2
    - Voorbeeld 3

    Horizontaal/verticaal: Beslist verticaal.
    Lettertype: Twilight New Moon
    Extra: Graag de cover niet te druk, maar rustig.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 9:32 ]

    Bloodborne schreef:
    Tweede heb ik ook maar geprobeerd :')


    Echt héél erg geslaagd. Ook hoe ik het in mijn hoofd had voorgesteld.

    Inktzwart schreef:



    Okay, hij is wat anders dan ik in mijn hoofd had, maar als er iets aangepast moet worden hoor ik het wel ^^

    Ik vind hem, op de naald na, erg geslaagd!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 20:50 ]

    Inktwit schreef:
    (...)
    Ik vind hem, op de naald na, erg geslaagd!


    Wat had je graag anders gezien dan? (Het was overigens een beetje de bedoeling dat ie een beetje slordig uit was geknipt, als een krantenknipsel, maar als het dat is knip ik hem morgen wat netter uit)


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    Wat had je graag anders gezien dan? (Het was overigens een beetje de bedoeling dat ie een beetje slordig uit was geknipt, als een krantenknipsel, maar als het dat is knip ik hem morgen wat netter uit)

    Ja, ik denk dat dat het is. Nu lijkt 'ie net niet goed uitgeknipt, want ik zag op het eerste gezicht het slordige effect er niet in. Als 'ie "netter" erin wordt verwerkt, denk ik dat 'ie echt mooier word. Voor mijn optiek dan.

    Dan zal ik dat morgen eens aanpassen


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    Dan zal ik dat morgen eens aanpassen

    Als je zou willen, dan graag natuurlijk! (:

    Oke dit is mijn alle eerste cover do'nt jugde me:)

    srry hij werkt niet:(

    wacht even..

    Oke sorry mijn computer doet raar

    Verhaal 3 ^^


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Verhaal 3 ^^


    Die is écht heel mooi.

    Inktwit schreef:
    (...)
    Die is écht heel mooi.


    (bloos) Ik ben blij dat je ze tot nu toe mooi vindt. Ik heb helaas nog geen tijd om aan de volgende te werken, maar het was heerlijke afleiding van de pijn in mijn voet/enkel vandaag c:


    Happy Birthday my Potter!

    Voor wanneer moeten ze af zijn?

    Want op dit moment ben ik namelijk ook even druk bezig met mijn coverstore lijst en hoewel ik zo'n zin heb om hiermee bezig te gaan, gaan die op dit moment even voor.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 23:58 ]


    Credendo Vides

    Ik ga wel eens wat proberen! Verwacht er alleeen niet te veel van hoor (:


    take risks

    GredWeasley schreef:
    (bloos) Ik ben blij dat je ze tot nu toe mooi vindt. Ik heb helaas nog geen tijd om aan de volgende te werken, maar het was heerlijke afleiding van de pijn in mijn voet/enkel vandaag c:

    Ik vind ze zeker mooi! Ik had eigenlijk niet verwacht, toen ik dit topic opende, dat ik zulke goede opties zou krijgen. Echt heel fijn.

    DreamerN schreef:
    Voor wanneer moeten ze af zijn?

    Want op dit moment ben ik namelijk ook even druk bezig met mijn coverstore lijst en hoewel ik zo'n zin heb om hiermee bezig te gaan, gaan die op dit moment even voor.

    Ik heb eigenlijk geen datum voor een deadline. Ik wil ze eigenlijk gewoon zo snel mogelijk gebruiken, maar ik wil ook dat er zo veel mogelijk mensen een poging wagen (i.v.m. ruimere keuze) Maar als je één van de covers wil proberen, is dat ook uitstekend, ook al heb ik ze natuurlijk het liefst van elk verhaal (A)
    Zeg dat ik ze binnen een week bij de story hoop te kunnen plaatsen.