• [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 16:07 ]

    Zo rot dat je je tijdens de relatie zo hebt moeten voelen. Ik had echt gehoopt dat jullie gelukkig zouden zijn en blijven.

    Wat bedoel je met een belofte naar je ouders trouwens?


    Ich liebe dich 27.12.23

    Awh Mehri
    Ik schrok al toen ik las dat het uit was
    Want ik wist hoe gek je op hem was
    Maar als ik lees hoe hij echt in elkaar zat dan vind ik het niet eens zo erg dat het uit is
    Schat, jij kan veel beter krijgen en je gaat ook veel beter krijgen dan dit
    Want je verdient het beste van het beste
    Gelukkig zag je snel zijn ware aard en bleef je jezelf
    Maar dat blijf jij altijd wel
    Stay strong girl, en die knappe lieve vriend komt vanzelf (K)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Niphredil schreef:
    Jammer dat het zo gelopen is en dat hij toch anders bleek te zijn dan je aanvankelijk dacht. Er komt wel iemand die jou wel respecteert en echt van je houdt.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    JamesPotter schreef:
    Ahw Mehri! Alles komt goed, dat beloof ik <3 je kan het! hugs!(

    Daar geloof ik echt in, niet omdat jij het zegt. Maar omdat ik er zeker van ben dat alles goed gaat komen. Ik voel me veel maar dan ook veel beter omdat het uit is. Tijdens onze relatie werd ik echt gekleineerd en mentaal mishandeld. Dank je wel voor je liefde, sugarpie. big big biggg hugs.

    Bloodborne schreef:
    Je moet een heel sterk persoon zijn om dit te kunnen en daar mag je best trots op zijn (: Sterkte met alles <3

    Dank je wel, ik ga mijn hoofd rechtop houden. Alles gaat goed komen. Het is al beter zo ^^ <3

    CowChop schreef:
    En wat ben je toch weer sterk. Ook voor jou is er iemand, iemand voor wie je niet jezelf weg hoeft te schuiven en lekker jezelf mag zijn, je religie kunt houden zonder spijt en vooral je lichaam kunt geven wanneer jij er klaar voor bent. Focus je lekker op de dingen die er toe doen, en vergeet die "stomme jongens" gewoon lekker even. You can do it. <3 Sterkte met alles. <3

    Je lieve woorden doen me echt goed. Met jullie steun kan ik het echt wel aan! Ik weet zeker dat de perfecte man nog ergens op deze aardbol rondloopt. Ooit gaat hij er zijn. Maar dat komt nog wel <3

    Niphredil schreef:
    Jammer dat het zo gelopen is en dat hij toch anders bleek te zijn dan je aanvankelijk dacht. Er komt wel iemand die jou wel respecteert en echt van je houdt.

    Tyene schreef:
    Jammer dat het zo gelopen is en dat hij toch anders bleek te zijn dan je aanvankelijk dacht. Er komt wel iemand die jou wel respecteert en echt van je houdt.

    Ach ja, hij heeft er wel voor gezorgd dat ik hem totaal niet meer leuk vind. Dus ik hoef lekker niet meer aan hem te denken. Dus ik ben wel blij dat hij zo'n achterlijke idioot is.

    Histoire schreef:
    Geven om mensen die geen respect voor je hebben, is echt de hel zelve. Vooral omdat ze ook een goede kant hebben en het je erg in de war kan maken. Been there. Het is ontzettend sterk dat je zo voor jezelf opkomt en hem vaarwel hebt gezegd! Ik heb meer de neiging om mezelf weg te cijferen voor een ander, omdat ik te veel empathie voor ze heb en te weinig voor mezelf. Ik zou ook nooit iemand anders met opzet pijn kunnen doen. Als je dan met van die gefrustreerde apen te maken hebt, bij wie iets dwars zit en dat op jou uitwerken, jou beschuldigen voor dingen in henzelf, waar je niets aan kunt doen, dan is het schuldgevoel die ik daarvan krijg echt ondragelijk. Ook al weet ik verstandelijk dat het hen is en ik helemaal niets misdaan heb. Wees blij dat het achter de rug is, nu kun je eindelijk je wonden likken in plaats van incasseren. Het wordt vanaf nu snel beter, geloof me. (:
    En weer een ervaring rijker trouwens! Het leert je echt inzien wat mensen niet goed voor je zijn en met wat voor soort mensen je echt geen relatie hebben wilt. Je standaard zal waarschijnlijk echt gesterkt zijn door zo'n negatieve ervaring en misschien beland je daardoor wel bij de juiste. (:

    Weetje, het leek net dat jij mij beschreef. Ik herken mezelf er totaal in. En meid, weet dat ik er hier voor jou ben. Want wat "wij" leven is heel anders dan anderen. Als jij ook ooit iemand nodig hebt ik ben er voor je. Dank je wel voor je lieve woorden. Ik weet zeker dat mijn mannetje perfect gaat zijn. Die echt van mij gaat houden. ha!

    Papiliones schreef:
    Awwwhhh Mehri.... :c Dit had ik echt niet verwacht! Maar goed, wat andere mensen zeggen je bent echt sterk! En wat je al zei, het gaat goed komen en je zal vast iemand vinden waarmee je écht gelukkig mee kan worden. (: *Hug*

    Ik hoop het ook, liever dat het uit is dan ik met zo'n longlijer verder moet leven.. Ik ga zo'n knappe kerel vinden dat hij serieus jaloers gaat worden. Van "SHit son wish I was that handsome." :') Let niet op mij, ik vrolijk mijzelf altijd zo op ha.

    GredWeasley schreef:
    Awh Mehri je verdient zoveel beter. Je hebt helemaal gelijk. Er komt zeker iemand die jou wel respecteert en net zoveel van jou zal houden en voor jou zal doen als jij van en voor hem. Dat weet ik zeker. Je mag echt trots zijn op hoe sterk je bent.



    Overigens is dit echt extreem mooi geschreven. Kippenvel.

    Dankzij jullie ben ik veel sterker. Dank je wel voor je lieve berichtje. I freaking luf u <3

    RichardSHarmon schreef:
    Zo rot dat je je tijdens de relatie zo hebt moeten voelen. Ik had echt gehoopt dat jullie gelukkig zouden zijn en blijven.

    Wat bedoel je met een belofte naar je ouders trouwens?

    Het is oké, sweetheart. Dat had ik ook gehoopt, maar tijdens onze relatie dacht ik gelijk al van laat maar ik hoef niet met zo'n idioot als jou samen te leven. Dus het is echt goed zo. <3

    Ik had mijn ouders belooft dat ik geen vriendje zou nemen tot het einde van mijn studie. En tja, had liever dood willen gaan dan mijn belofte breken. Nooit meer. Noooooit meer. Mijn ouders zijn mijn alles.


    girlicious schreef:
    Awh Mehri
    Ik schrok al toen ik las dat het uit was
    Want ik wist hoe gek je op hem was
    Maar als ik lees hoe hij echt in elkaar zat dan vind ik het niet eens zo erg dat het uit is
    Schat, jij kan veel beter krijgen en je gaat ook veel beter krijgen dan dit
    Want je verdient het beste van het beste
    Gelukkig zag je snel zijn ware aard en bleef je jezelf
    Maar dat blijf jij altijd wel
    Stay strong girl, en die knappe lieve vriend komt vanzelf (K)

    Dat is echt héél lief van je. Ik vind dat ik hem veel te veel goed heb behandeld en echt te vaak over mijzelf heen heb laten lopen. Vanaf nu is het klaar met hem en ga ik lekker wachten tot de perfecte man voor me verschijnt <3 Zoals een Samuel Drake ofzo dan ben ik forever happy

    Awh.. Ik vind het echt erg voor je, maar ik snap je opluchting volledig. Jij verdient iemand die respect voor jou heeft voor de volle 100% <3


    26 - 02 - '16

    N'ahw :c
    Mooi geschreven ^^


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh