Toen ik laatst met vrienden in de trein zat, kwam een van hen met iets wat ik nog steeds veel te grappig vind. Voor dit 'spelletje' heb je een mobiel met voorspellende tekst (op die manier dat het steeds suggesties voor het volgende woord geeft als je aan het typen bent) nodig. Kies een leuk beginwoord uit en laag vervolgens je mobiel de rest van de tekst voor je 'schrijven' door steeds het eerste woord te nemen dat je mobiel voor je voorspelt. Dan krijg je mooie teksten als deze:
Goedenavond de week gelukkig wel weer een beetje te kletsen met de vraag naar een vriend of kennis van het weekend in de buurt ook nog een chocoladeletter de week gelukkig wel weer een fijn weekend en tot de conclusie dat ik het wel het geval van een verzonden worden in de trein naar huis te komen en de rest van het station naar de nieuwe Windows Mobile en ik heb geen tijd voor de snelle levering van een nieuwe afspraak te plannen om een afspraak met een aantal van jullie een beetje te kletsen en nog iets te mooi lijkt me wel dat ik het gevoel.
Je kunt deze teksten natuurlijk als berichtje naar je vrienden sturen en kijken wat voor reactie erop krijgt ^^ maar ik had bedacht dat de misschien ook wel een leuk forumspelletje zou zijn. Dus pak je telefoon en de mobiele versie van Quizlet erbij en laat maar zien wat voor teksten jouw telefoon voor je maakt! ^^
"Take my advice; I don't use it anyway."