• Lucy (Lucens) en ik hebben een verhaal verzonnen (vooral Lucy dan) en we zoeken een cover:

    We willen graag dat het een cover word (in de term van "een cover, geen banner", en de titel is Seek for a Brother. Die moet er op staan.
    Dit plaatje moet er op en deze moet als achtergrond.
    Verder deze jongen aan de linkerkant.
    Hij moet verticaal zijn en de sfeer is... Ken je dat gevoel dat je iets heel belangrijks kwijt bent? Die sfeer ongeveer.
    Om even te weten waar het over gaat:
    Een jongen wordt geboren vlak na een oorlog. De omstandigheden in zijn land zijn niet al te best, zo leiden de mensen honger, zijn ze ontevreden over hun nieuwe leider en zitten de meeste mensen zonder huis. Als hij ouder wordt, worden de overlevingskansen voor zijn familie kleiner, aangezien er steeds meer hongersnood is. Hij is er van overtuigd dat alles beter wordt als er een vermiste prins de plek van zijn broer inneemt, maar daarvoor moet de prins eerst gevonden worden. Hij raakt verstrikt in een web vol met geheimen, raadsels, vragen, angsten en gevaren. De omstandigheden in het land veranderen totaal als de echte waarheid aan het licht komt.

    Wacht alsjeblieft even tot ik nog een paar plaatjes heb voor je de cover maakt en lees het dan ook nog even door. Er kunnen dingen veranderd zijn.

    En ik weet dat ik sommige dingen idioot verwoorden kan bij het uitleggen. Let daar maar niet op (:

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 19:09 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Bloodborne schreef:
    It's something



    Zo een heb ik nog niet gezien, maar het is wel een van de mooisten, denk ik.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Saltzman schreef:



    Zonder kroontje is hij wel wat mooier trouwens maar ik kan alles nog aanpassen in de PSD.

    Die kroon kan inderdaad wel weg. En kan je die titel iets meer naar het midden plaatsen?
    Verder is it beautiful.
    Het is anders dan ik in gedachten had, maar eigenlijk is het wel passend, denk ik.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _FallenAngel schreef:
    (...)
    Die kroon kan inderdaad wel weg. En kan je die titel iets meer naar het midden plaatsen?
    Verder is it beautiful.
    Het is anders dan ik in gedachten had, maar eigenlijk is het wel passend, denk ik.


    Ja ik zal vanmiddag even twee aanpassingen doen :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Saltzman schreef:
    (...)

    Ja ik zal vanmiddag even twee aanpassingen doen :)

    Okay.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner




    Hier zijn de twee nieuwe versies


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Saltzman schreef:




    Hier zijn de twee nieuwe versies

    De tweede is echt geweldig.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 14:35 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _FallenAngel schreef:
    (...)
    De tweede is echt geweldig.


    Aah thanks :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Saltzman schreef:
    (...)

    Aah thanks :)

    Maar ik weet nog niet of ik hem ga kiezen - dat wil zeggen: ik weet nog niet wat Lucy er van vind.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Bloodborne schreef:
    It's something


    Sorry voor de late reactie. Wat ik wil zeggen is:
    Dit is echt precies wat ik in mijn hoofd had. Dankjewel.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    -


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Alle covers zijn mooi! Dit wordt een lastige keus denk ik.


    i wanna die with you once or twice.

    SEAN O'DONNELL, WHOEEEE IK SPOT VOOR HET EERST OP QUIZLET SEAN O'DONNELL (H)(H)(H)

    Ik ga eens kijken of ik nog inspiratie heb voor een cover :') , is het anders ook erg als ik een andere foto van Sean gebruik?


    take risks

    Aemilin schreef:
    SEAN O'DONNELL, WHOEEEE IK SPOT VOOR HET EERST OP QUIZLET SEAN O'DONNELL (H)(H)(H)

    Ik ga eens kijken of ik nog inspiratie heb voor een cover :') , is het anders ook erg als ik een andere foto van Sean gebruik?

    Nee dat is niet erg (:


    i wanna die with you once or twice.

    Aemilin schreef:
    SEAN O'DONNELL, WHOEEEE IK SPOT VOOR HET EERST OP QUIZLET SEAN O'DONNELL (H)(H)(H)

    Ik ga eens kijken of ik nog inspiratie heb voor een cover :') , is het anders ook erg als ik een andere foto van Sean gebruik?


    Ik had zelf ook een wat scherpere foto gebruikt die wat minder warm was zeg maar


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.



    Dit is wat ik tot nu toe heb. Over het kroontje ben ik alleen nog niet echt tevreden, ik weet alleen niet wat jullie vinden. Willen jullie hem liever zo, weg, of op een andere plek?


    take risks