• Reality's overrated.

    Ik mis Sara.


    Reality's overrated.

    De gif in de beginpost is leven tbh.


    Reality's overrated.

    Zayn is kut.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rhee schreef:
    De gif in de beginpost is leven tbh.


    Naakte boy. (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Costanza schreef:
    Zayn is kut.


    "Family don’t end in blood”

    Ik heb vandaag helemaal moeite gedaan om makeup op te doen voor werk en mijn makeup spons ding STINKT en het was moeite en pijn, erg tragisch, en toen kwam ik daar en zei die vrouw ''Sorry Eva, ik heb je helemaal niet voor vandaag op de lijst, maar volgende week.'' Ik heb totaal over die datum heen gelezen RIP zoveel moeite voor niks.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    YES ES HOI


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louies schreef:
    Ik heb vandaag helemaal moeite gedaan om makeup op te doen voor werk en mijn makeup spons ding STINKT en het was moeite en pijn, erg tragisch, en toen kwam ik daar en zei die vrouw ''Sorry Eva, ik heb je helemaal niet voor vandaag op de lijst, maar volgende week.'' Ik heb totaal over die datum heen gelezen RIP zoveel moeite voor niks.


    Dat is echt kut.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Costanza schreef:
    (...)

    Dat is echt kut.

    Ja. Naja het zat toch niet mooi. Maar alsnog.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ER IS B-BRAVE FIC WAAR GAAT HET HEEN MET DE WERELD? JEZUS.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Lieke, ik moet even verslag voor maatschappijleer afmaken en collage voor Engels, daarna ga ik verder met Sterek als er nog tijd is hehe ;3


    "Family don’t end in blood”

    Costanza schreef:
    (...)

    Naakte boy. (wbw)


    NAAKTE SAM


    Danmarks Dynamite.

    Costanza schreef:
    Zayn is kut.


    Reality's overrated.

    Saintgnue schreef:
    (...)

    NAAKTE SAM


    Reality's overrated.

    Ik moet dus zegmaar wat zomerdingen, maar idk waar ik dat even kan kopen want ik kan niks vinden.


    Reality's overrated.