• En heus. (cat) Een paar dagen geleden had ik dus een Hebreeuws toetsenbord geïnstalleerd en ik dacht: "HAHAHAHA, ik ga het gewoon even voor de lol als hoofdtoetsenbord instellen". Like je weet, omdat het kan. Maar dat werkte dus niet, dus heb ik het gelaten voor wat het was.
    Start m'n computer vandaag terug op, voer mijn wachtwoord echt zeven keer in, het klopt niet. Dus ik druk op de "kijk naar je wachtwoord"-knop en zie ik dat dat ding nog op Hebreeuws sta. :'D Ik vind mezelf nu echt een loser. Vooral omdat we vandaag ook al ons rapport hebben gekregen en het rotslecht was, (65 procent in totaal, yeuy!) maar ik me er blijkbaar maar niet druk om kon maken. Echt bijna iedereen zat te wenen omdat ze "maar" 68 en "maar" 66 hadden en op de één of andere manier doet al dat "oh neen mijn punten zijn slecht"-gedoe me echt minder en minder boeien om mijn punten. :'D Like, vroeger zou ik ook geweend hebben, maar ik kan dit echt niet meer.

    Dus gooeeed, wanneer was de laatste keer dat jullie jezelf een immense loser vonden?

    [ bericht aangepast op 27 mei 2016 - 18:49 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Haha, dat klinkt als iets wat ik zou kunnen doen :') Ik vond me een immense loser toen... Eigenlijk vind ik me op dit moment wel een immense loser omdat een laboverslag dat ik moet maken helemaal verkeerd loopt en mijn partner en ik zijn een best wel belangrijk papiertje kwijt. Lala...

    Eigenlijk is 65% nog lang niet zo slecht, hoor. Ik ken mensen die blij zouden zijn met dat percentage (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oh pfoeh. Ik voel mezelf vaak een loser als ik denk een hoop goede foto's genomen te hebben en heel wat slechtere. Dan zijn vaak de goede foto's blurry as fuck en de foto's (waarvan ik dacht dat ze de slechtere waren) juist wel heel scherp. Mehhh.


    26 - 02 - '16

    Hahaha, typisch.

    Ik had een hele poos geleden dat ik echt vond dat Quizlet nu veeeeel te veel een RPG-site werd. Dat duurde drie hele dagen, tot ik erachter kwam dat ik 'Alleen RPG's' had aangeklikt. Oeps... (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hahaha oeps x) Ik voelde me vandaag een enorme loser omdat ik een pakje boter in het zonlicht had gelegd (om op kamertemperatuur te komen). Niet zo'n slim idee. Dat hele ding smolt gewoon weg en ik had het pas door toen het hele aanrecht onder de boter zat :')) Goed bezig!!! Dat wordt nog wat met die taart xd (ok technisch gezien had mijn moeder het daar neergelegd, maar dat was vanwege mijn taart, en ik had niet zoiets van 'hey dat is niet handig!!' dus ja xp)


    There is freedom in the dark.

    Waha, dat had ik kunnen doen cx

    Ik voelde me best stom toen bleek dat het eerste uur uitviel, het was meerdere keren tegen me gezegd maar toch besloot ik sowieso al een uurtje eerder te komen, toen zat ik niet één uur, maar twee en een half uur te wachten ;-;


    obsessive rage

    Oh ik vind 65 procent nog wel goed hoor!
    Ik heb niet echt iets gehad waarvan ik dacht nu ben ik echt een loser ofzo maar bij techniek voel ik me wel onhandig ja!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ik vind het wel grappig. Haha.

    Ik voel mezelf dagelijks een loser.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Khal schreef:
    Hahaha, typisch.

    Ik had een hele poos geleden dat ik echt vond dat Quizlet nu veeeeel te veel een RPG-site werd. Dat duurde drie hele dagen, tot ik erachter kwam dat ik 'Alleen RPG's' had aangeklikt. Oeps... (krul)


    HAHAHAH, okay dit is wel heel grappig sorry


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Khal schreef:
    Hahaha, typisch.

    Ik had een hele poos geleden dat ik echt vond dat Quizlet nu veeeeel te veel een RPG-site werd. Dat duurde drie hele dagen, tot ik erachter kwam dat ik 'Alleen RPG's' had aangeklikt. Oeps... (krul)


    Waha, dit had ik geloof ik laatst ook.

    Of nee, toen kon ik een RPG topic niet vinden en kwam er later achter dat ik op "verberg RPG's" had aangeklikt. Ook heel slim haha


    obsessive rage