• Ik ben al een tijdje voor school bezig over het naamletter-effect, en binnenkort moet ik er ook een presentatie over houden. Ik vind het heel interessant en daarom dat ik het onderwerp koos. Het naamletter-effect is eigenlijk dat je plaatsen/namen/beroepen/... en noem maar op, onbewust leuker gaat vinden als deze de letters van je naam bevatten. Zo is er meer kans dat Kelly een kapster zal zijn, dat Bart in Brussel woont en dat Nikki voor een grote pot Nutella zal gaan. Zoals je merkt zal het vaak gaan over de initialen. Dit heeft allemaal redenen, een voorbeeld is dat we dingen die van ons zijn, leuker gaan vinden. Maar mijn bedoeling van dit topic is niet om het helemaal te gaan uitleggen want ik kan er lang over praten. Maar kunnen jullie dit effect in je eigen leven vinden? Begint de plaats waar jullie wonen, iets wat jullie erg leuk vinden, je vriendje/vriendinnetje,... met dezelfde letter als jou voor- en/of achternaam?

    Ik was eens benieuwd! (:


    I wanna be a wizard!

    Mijn naam is Bes, dus bessen? :'D ik vind ze eigenlijk niet eens lekker.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn naam begint met een M en mijn achternaam ook en ik hou van M&M's


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Nou met de A hed ik niet echt iets wat plaatsen/eten oid betreft -Behalve Apollo , maar dat is het enige wat ik kan bedenken eigenlijk.-


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    GiIderoy schreef:
    Ik heet Femke, maar ik kan nu niet zo 1,2,3 een woord bedenken wat ik vaak koop wat met een F begint ofoz


    Dit, alleen heet ik Fanny.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik heet Sofie, en mijn username is Scintellare..


    You are my piece of paradise.

    Scintellare schreef:
    Ik heet Sofie, en mijn username is Scintellare..

    Dit (: Ik heet Alina en mijn username is Amica.


    <3

    Oh, ik wil trouwens wel even opmerken dat ik heel veel getrouwde stellen ken die bestaan uit mensen die beide dezelfde beginletter van hun voornaam hebben ^^ (mijn ouders, bijvoorbeeld)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Joehoe, allemaal bewijzen :')
    Ik heb er trouwens een gevonden, Dobby is een van mijn favoriete personages van Harry Potter en ik vind Delinut choco van de Aldi heel lekker!


    I wanna be a wizard!

    Uhm... Ik blijf hangen bij het feit dat in eenden wel leuk vind. :')


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Sam.. salaryman. Ohgod ik wil geen 60 uur per week draaien.


    No growth of the heart is ever a waste

    Laura.. Goh.Maar of er iets is met L dat ik echt geweldig vind... Mijn beste vriend heet Leonardo. Dat is zowat het enige waar ik op kan komen


    Ex astris, sciencia

    Nou bij mij werkt het niet. Een M of D komt niet voor in mijn woonplaats, studie, droomberoep, de jongen waar mee ik date of letterlijk anything


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Kim -> Koekjes? Koffie?
    Nee, ik heb werkelijk geen idee, behalve de bovenste twee :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb als initialen S S maar ik kan echt niks bedenken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik gebruik Dove deodorant? (maar dat is ook alleen maar omdat die toevallig 1+1 gratis waren bij etos toen ik daar deo ging kopen). Verder kan ik echt zo ongeveer niets bedenken... ook qua achternaam niet c:
    Alliteraties tussen mijn naam en dingen die ik leuk vindt en dergelijke zijn schaars.


    because i knew you, i have been changed for good