• Het afgelopen jaar is redelijk heftig geweest. Veel uitvaarten, veel negatieve dingen, veel moeilijke momenten en veel problemen.

    Maar na regen komt zonneschijn zeggen ze, en ook nu is dat voor mij zo. Door alle mindere momenten zijn mijn vriend en ik toch gaan nadenken. Sommigen zullen het al wel weten, maar nu is het tijd dat iedereen het te weten komt!

    16 september 2016 gaan mijn vriend en ik trouwen.

    En oh my God, wat ben ik blij! Ik begin nu al nerveus te worden haha! We zijn ondertussen al 5 jaar samen, waarvan we 3,5 jaar samen wonen (:

    (K)


    Stop holding me under and let me breathe.

    Super leuk! Gefeliciteerd! ^^

    Wat leuk!!! Van harte gefeliciteerd!! Maak er een mooie dag van (:

    Ah, wat fijn voor je! Ik wens je alvast héél veel plezier op de bruiloft en veel geluk gewenst met je verloofde! ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Awwwh wat leuk! Gefeliciteerd!


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd (: Wat cool (lol)

    Wat leuk! Gefeliciteeerd! (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Super leuk! Gefeliciteerd (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Posthuma schreef:
    Ah, wat fijn voor je! Ik wens je alvast héél veel plezier op de bruiloft en veel geluk gewenst met je verloofde! ^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wat leuk!


    You are my piece of paradise.

    Wauw! Heel erg gefeliciteerd!


    <3

    Posthuma schreef:
    Ah, wat fijn voor je! Ik wens je alvast héél veel plezier op de bruiloft en veel geluk gewenst met je verloofde! ^^


    16 - 09 - '17

    Super leuk! Gefeliciteerd!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is fantastisch nieuws! Proficiat. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aw, wat leuk! Gefecliteerd en veel geluk samen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    GEFELICITEERD!<3


    You were born original, don't die as a copy.