• C O V E R S T O R E – N I K K I


    Hallo allemaal!

    De oplettende user heeft gemerkt dat ik hier en daar eens een cover maak voor iemand, als die een nieuwe story begint. Omdat ik merk dat ik dit erg leuk vind en het me ook best goed afgaat heb ik besloten een eigen coverstore te beginnen.

    In dit topic kan je je aanvragen doen. Aan de rechterkant zie je enkele voorbeelden van wat ik heb gemaakt.


    Is het gratis?
    Ja. Ik vraag geen betaling (hoewel een kleinigheidje niet verboden is, haha!), maar ik zou het wel erg waarderen als je niet met mijn covers aan de haal gaat. Gebruik ze dus niet voor andere doeleinden en ga ook zeker niet pretenderen dat jij ze hebt gemaakt. Dat is vrij zinloos aangezien ik, zoals je al ziet, op elke cover mijn naam zet.

    Hoe groot zijn je covers?
    De standaard afmetingen zijn 300 x 400 px.

    Wanneer is mijn cover klaar?
    Gewoonlijk kan een cover binnen twee dagen af zijn. Lukt dat niet, geen paniek. Je aanvraag wordt zorgvuldig opgeslagen. Heb je na een week nog niets gehoord? Aarzel dan niet om me even een PB te sturen.
    Wanneer je cover af is, zal ik een bericht in je gastenboek plaatsen en plaats ik de cover in dit topic. Je mag natuurlijk ook een abonnement nemen, dan mis je zeker niets!

    Wat wil ik in je aanvraag terugzien?
    x Uiteraard de titel van je verhaal
    x Ondertitel?
    x Moet er een naam op, en zo ja, wat is je naam?
    x Een korte samenvatting
    x Voorkeursplaatjes
    x Bijzonderheden?


    Elke cover maak ik standaard verticaal. Wil je hem horizontaal, meld dit dan even bij je aanvraag. Weet je niet welke plaatjes je wilt terugzien? Geef dit dan even bij het desbetreffende punt aan. Dan zoek ik zelf enkele plaatjes, dat is geen probleem.
    Vind je de cover niet mooi? Zeg dat dan alsjeblieft, dan probeer ik hem te verbeteren of maak ik een andere. Niets vervelender dan een flutcover.


    xxx, Nikki

    Wegens omstandigheden gepauzeerd. Nieuwe aanvragen worden niet in behandeling genomen.





    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 15:36 ]


    Slightly drunk.

    Ik vroeg me af of als je tijd en zin hebt, je een cover kon maken voor mijn Writing Prompts topics? ;3 Gewoon een leuk plaatje met Writing Prompts erop, of zoiets.


    Your make-up is terrible

    Natuurlijk. Vul, voor zo ver mogelijk, maar het lijstje van mijn openingspost in, dan ga ik proberen er wat leuks van proberen te maken.


    Slightly drunk.

    Thanks!

    x Uiteraard de titel van je verhaal
    Writing Prompts
    x Ondertitel?
    Nee
    x Moet er een naam op, en zo ja, wat is je naam?
    Misschien gewoon 'by Nikki' (hoi naamgenoot)
    x Voorkeursplaatjes
    Niet echt, zolang het maar met schrijven te maken heeft.


    Your make-up is terrible

    @Scintellare,
    Hier is je cover! Ik hoop dat je er tevreden mee bent.


    Slightly drunk.

    @Flazeda,
    Hier is je cover! Ik hoop dat je er tevreden mee bent.



    Slightly drunk.

    Jaa, supernice! Dankjewel.


    Your make-up is terrible

    Jerker schreef:
    @Scintellare,
    Hier is je cover! Ik hoop dat je er tevreden mee bent.


    De cover is echt mooi, dankjewel!

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 20:37 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Ik ben benieuwd wat je voor mijn verhaal Schemering kan doen ^^

    Titel: Schemering
    Ondertitel: nee
    Naam: nee
    Samenvatting:

    De 22-jarige Neveah (Ne-vee-a) wandelt graag met en zonder haar hond door het bos. Op een avond laat ze daar de hond uit en hoort vreemde geluiden. Wanneer ze besluit naar huis te gaan neemt Dawn, de Shiba Inu pup, het voortouw en Neveah volgt. De pup brengt haar naar een open plek en ze ziet een man liggen met gescheurde kleding en diepe wonden en sneeën. Op het journaal zeggen ze dat er al een tijdje mensen gedood worden door wilde dieren en dan vooral wolven. Maar als ze thuis is staat de man ineens in haar kamer en al snel komt ze achter de waarheid. Een ontdekking die haar hele leven op zijn kop zet. En ook niet zo'n klein beetje.

    Voorkeursplaatjes: Iets met een meisje en mannelijke vampier, of iets van schemering/zonsondergang. In ieder geval mysterieus en misschien duister.

    @Chizuru,
    Hier is je cover! Ik hoop dat je er tevreden mee bent.


    Slightly drunk.

    Oké, wauw, Dat had ik zeker niet verwacht ^^ Super mooi gemaakt Niks :3

    Hier is mijn aanvraag
    De story heet: blue friendship
    Ondertitel: not only love is magic
    Naam: zet er maar niet op
    Samenvatting: melody heaven zit in het eerste jaar op Zweinstein de jonge draco malfidus heeft zo'n hekel aan haar dat het af en toe uit de hand loopt. Terwijl de haat steeds groter wordt groeit ook de vriendschap tussen Melody en Rosalina shipperd.
    Voorkeursplaatjes: heb ik niet geheel maar een meisje met donkerblond of zwart haar en groene ogen zou fijn zijn.
    Bijzondeheiden: zijn er niet
    Alvast bedankt

    [ bericht aangepast op 27 mei 2016 - 18:34 ]

    nennest schreef:
    Hier is mijn aanvraag
    De story heet: blue friendship
    Ondertitel: not only love is magic
    Naam: zet er maar niet op
    Samenvatting: melody heaven zit in het eerste jaar op Zweinstein de jonge draco malfidus heeft zo'n hekel aan haar dat het af en toe uit de hand loopt. Terwijl de haat steeds groter wordt groeit ook de vriendschap tussen Melody en Rosalina shipperd.
    Voorkeursplaatjes: heb ik niet geheel maar een meisje met donkerblond of zwart haar en groene ogen zou fijn zijn.
    Bijzondeheiden: zijn er niet
    Alvast bedankt

    @nennest,
    Hier is je cover! Ik hoop dat je er tevreden mee bent.


    Slightly drunk.

    Dankje wel ik ben er echt heel blij mee

    x Uiteraard de titel van je verhaal: Seek for a Brother
    x Ondertitel? De waarheid is een puzzel, waarvan sommige stukjes verstopt zijn.
    x Moet er een naam op, en zo ja, wat is je naam? Nee
    x Een korte samenvatting:

    Niet zo heel kort...
    Een jongen wordt geboren vlak na een oorlog. De omstandigheden in zijn land zijn niet al te best, zo leiden de mensen honger, zijn ze ontevreden over hun nieuwe leider en zitten de meeste mensen zonder huis. Als hij ouder wordt, worden de overlevingskansen voor zijn familie kleiner, aangezien er steeds meer hongersnood is. Hij is er van overtuigd dat alles beter wordt als er een vermiste prins de plek van zijn broer inneemt, maar daarvoor moet de prins eerst gevonden worden. Hij raakt verstrikt in een web vol met geheimen, raadsels, vragen, angsten en gevaren. De omstandigheden in het land veranderen totaal als de echte waarheid aan het licht komt.

    x Voorkeursplaatjes: Dit plaatje moet er op en deze moet als achtergrond.
    Verder deze jongen aan de linkerkant.
    x Bijzonderheden?
    x Sfeer: Het hoort er niet bij maar misschien helpt het je wat verder.
    De sfeer is... Ken je dat gevoel dat je iets heel belangrijks kwijt bent? Die sfeer ongeveer.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 17:11 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner